העדכון המצופה של Pokémon GO הגיע – והוא מאכזב

יצרנית משחק המציאות הרבודה הבטיחה רענון מרשים, שכולל מלאי מפלצות חדשות ללכידה, אבל אלה התגלו לאחר התקנת העדכון כהבטחות שווא

איפה כל המפלצות שהבטיחו? צילום מסך של משחק Pokemon Go

ניאנטיק (Niantic) החזיקה את שחקני ה-Pokémon GO במתח עם ההכרזה החגיגית שלה על עדכון חדש, שהחברה הבטיחה שיכיל תוספת של פוקימונים חדשים. כל מי שרואה את עצמו כלוכד מיומן כבר דמיין את השלל הכבד שההבטחה הזו הביאה איתה, אלא שעכשיו, עם העדכון, האכזבה גדולה כמו הציפייה.

אתמול (ב') הודיעה החברה המפתחת כי הדור הבא של הפוקימונים הגיע ל-Pokémon GO שלה, אבל השחקנים הנלהבים גילו במהירות שלא כל 100 המפלצות שהובטחו נוספו למשחק המציאות הרבודה – אפילו לא קרוב.

לאכזבת הלוכדים, נכון לעכשיו רק טוגאפי (Togepi), פיקאצ'ו (Pichu) ו"מספר פוקימונים נבחרים אחרים" מהדור השני הצטרפו למשחק. מה גם שבינתיים המצטרפים גם לא יופיעו בטבע, ויוכלו רק לבקוע מביצים.

הדובדבן שבקצפת הוא "פיקאצ'ו במהדורה מוגבלת", שיבקע בכובע חגיגי ויחבוש מצנפת סנטה, אבל החברה לא סיפקה אפילו הבהרה האם העניין הוא חלק מאירוע חג המולד שלה או לאו.

Go away!

שחקנים רבים, אשר קיוו לתוספת הרבה יותר רצינית, כבר נשמעים מאוכזבים במיוחד ושופכים את מרתם ברשתות החברתיות. כבר בשעות הראשונות ליציאת העדכון הזדרזו משתמשי טוויטר (Twitterׂ) ותייגו בהאשטאג PokemonGO# את תלונותיהם הרבות.

משתמש בשם ZenithKingdom@ צייץ: "אז העולם חיכה ל-100 פוקימונים חדשים היום ורק 2% שוחררו באמצעות ביצים. איזה עדכון מאכזב". משתמשת אחרת המכונה JesseJane306@ כתבה: "העדכון האחרון של Pokémon GO מזכיר את כל שאר שנת 2016 – מאכזב, אבל לא מפתיע". ואילו DelphoxMulder@ כתב נדהם: "חדשות Pokémon GO ענקיות היום! NianticLabs@ שחררה את כל השלושה?! דור שני לפוקימונים! זה הכל? איזו בדיחה. ניאנטיק ממשיכה לאכזב. Go away!"

מי יבקע מהביצים?

אמנם, כל תוספת חדשה למשחק, שהיה קפוא למשך פרק זמן משמעותי, אמורה להספיק בכדי שהשחקנים יחזרו להיות מעורבים יותר, אבל הציפייה בהתחשב בהודעות החברה הייתה באמת לתוספות רציניות, שגדלו במיוחד בעקבות הדיווחים על עסקות חדשות ונרחבות שהחברה חתמה עם ספרינט (Sprint) וסטארבקס (Starbucks) לאחרונה.

החידושים יספקו אולי עיסוק מסוקרן למספר ימים, שבהם ינסו השחקנים להבין איזה פוקימוני דור אחרים עשויים לבקוע מביצים החדשות, אבל הצפי של מבקרים הוא שגם לאחר הבקיעה לא יוצף המשחק ב-100 המפלצות החדשות שהובטחו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים