iOS 10.2: אימוג'ים חדשים ואפליקציה ל-Apple TV

יש בגרסת מערכת ההפעלה העדכנית של אפל שינויים ושיפורים רבים ● ליקטנו עבורכם את המעניינים במיוחד

כמה מהאימוג'ים החדשים. מקור: אתר אפל

אפל (Apple) השיקה אתמול (ב') את iOS 10.2 – גרסת מערכת ההפעלה שהוגדרה על ידי החברה כעדכון המשמעותי ביותר ל-iOS 10, שהושקה בספטמבר האחרון. העדכון כולל אימוג'ים חדשים, אפליקציה ל-Apple TV ושיפורים בעיצוב.

האפליקציה של שירות הטלוויזיה מבית אפל היא תוספת חדשה ומשמעותית למערכת ההפעלה, ומגיעה במקום אפליקציות הווידיאו השונות שהופיעו בה עד כה. האפליקציה החדשה נועדה לשמש כמקום המרכז את כלל תכני הווידיאו ואף את תכני ה-iTunes של המשתמש. כמו כן, היא מיועדת לתפקד כמדריך טלוויזיה מעוצב של אפל, שמטרתו לפשט את חוויית הצפייה בטלוויזיה ולסייע למשתמשים לגלות תוכניות וסרטים שיהיו מעוניינים לצפות בהם.

עם האפליקציה הושקה תכונת Single Sign On, שמאפשרת למנויי הכבלים להיכנס פעם אחת עם אישורי הכבלים שלהם בכדי לקבל גישה לכל התוכן החי הזמין בתוך האפליקציות השונות.

בתפריט: אבוקדו, קרואסון ופרצוף שועלי

בזכות תמיכה ב-Unicode 9.0 כולל העדכון החדש אימוג'ים שטרם הכרנו, כמו פני ליצן, פרצוף שועלי, ינשוף, אבוקדו, עטלף, בוקר וקרואסון. בסך הכול יש בו יותר מ-100 אימוג'ים חדשים, כולל כמה הזמינים הן בזכר והן בנקבה, לבחירה. אפל אף עיצבה מחדש לא מעט אימוג'ים קיימים והוסיפה פרטים שאמורים לגרום להם להיראות יותר מציאותיים.

בנוסף, כלי ה-Photos עבר שיפורים רבים, כגון שיפור הייצוב והחלפת מסגרות מהירה ב-Live, והדיוק בקבוצות תמונות דומות של אותו האדם שופר באלבום האנשים. הגרסה הנוכחית מציגה שדרוג של מנגנון הטשטוש שברקע התמונות ותוקן בה כשל כניסת האור שדווח לאפל על ידי משתמשים רבים. לעדכון התווספה אפשרות שמיועדת למשתמשי iPhone 7 Plus ומאפשרת להם לנצל את המצלמה הכפולה שבגב המכשיר לצורך צילום במצב דיוקן.

ה-iOS 10.2 כולל גם טפטים חדשים, אפשרויות מיון חדשות ומספר תמורות ל-Music App, בכפתורי Repeat ו-Shuffle ובעוד כמה וכמה שינויים קוסמטיים וארגוניים שמקלים על השימוש בו. בנוסף, תוקנו באגים שקשורים לאביזרי הבלוטות' (Bluetooth) וחלו מספר שינויים באפליקציית הדואר.

העדכון זמין להורדה בחינם ב-iTunes ומשתמשי iOS 10 אף יכולים להוריד אותו Over the air.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים