התשובה לפייסבוק: טוויטר משיקה אופציה לשידור חי

האפשרות פתוחה לבעלי האפליקציה במובייל באמצעות פריסקופ, ובימים הקרובים תהיה זמינה לכלל משתמשי אנדרואיד ו-iOS ● ההכרזה של הצייצנית מגיעה על רקע התפתחויות רבות בנושא מצד מתחריה

טוויטר ופייסבוק ברשות החוק. אילוסטרציה: BigStock

משתמשי טוויטר (Twitter) יוכלו מעתה לשדר בשידור חי לחברי הפיד. האפשרות פתוחה לבעלי האפליקציה במובייל באמצעות פריסקופ (periscope), שירות הלייב-סטרימינג שהחברה רכשה בשנה שעברה, ובימים הקרובים תהיה זמינה לכלל משתמשי אנדרואיד ו-iOS.

לפי הודעת החברה, מעתה ניתן יהיה להתחבר לשידורים חיים באמצעות כפתור Live – ללא צורך בהתקנת פריסקופ. כמו כן ניתן לתת כותרת שתופיע לצד השידור, ולאחר סיומו ניתן  לשמור אותו כסרטון רגיל. למשתמשים תהיה גם האפשרות לראות כמה נחשפו לסרטון וכמה אכן צפו בו.

זאת ועוד, לאחר השידור יוצע למשתמש להוריד את שירות הלייב סטרימינג. כך, נראה כי ברשת המיקרו-בלוגינג מנסים לאפשר שידור ללא התלות בפריסקופ, ומנגד זיהו דרך לקדם את האפליקציה העצמאית של פריסקופ.

ההכרזה של טוויטר מגיעה על רקע התפתחויות רבות בנושא מצד מתחריה. כך למשל, גוגל (Google) הודיעה על אפשרות לשידור חי בטכנולוגיית 4K ביוטיוב (YouTube), פייסבוק (Facebook) הודיעה החל מהשנה הבאה כי סרטוני 360 יהיו זמינים לכולם (בנוסף לאפשרות לשדר לייב בפייד) ואילו אינטסגרם (Instagram) השיקה סרטוני וידיאו "נעלמים" והודעות לייב כתגובה עדכנית לסנאפצ'ט (Snapchat) הצעירה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים