השנה של אדובי: ההכנסות גדלו ב-22%; הרווח הנקי זינק ב-86%

החברה סיימה את השנה הכספית עם הכנסות בסך של יותר ממיליארד דולר ורווח נקי של 1.2 מיליארד ● ברבעון האחרון: ההכנסות גדלו ב-23% והרווח צמח ב-80%

שירות חדש. אדובי.

אדובי (Adobe) הציגה בשנתה הכספית תוצאות טובות מאוד – עליות בולטות הן בהכנסות והן ברווח הנקי. ברבעון המדווח רשמה החברה מגמות דומות. היא עקפה את תחזיות האנליסטים בשני הסעיפים.

מהנתונים עולה כי ההוצאות הכלליות של אדובי בשנתה הכספית אמנם גדלו ב-12.03%, ל-4.36 מיליארד דולר, אולם ההכנסות גדלו יותר – ב-22.08% – ועמדו על 1.06 מיליארד. הגידול הקטן בהוצאות יחסית להוצאות הזניק את הרווחים: הרווח התפעולי זינק ב-65.39% ל-1.49 מיליארד דולר וזה הנקי – ב-85.65% ל-1.17 מיליארד.

לצד התוצאות השנתיות פרסמה החברה את הנתונים לרבעון האחרון שלה: ההוצאות הכלליות גדלו במהלכו ב-18.28% ל-1.14 מיליארד דולר וההכנסות עלו ב-23.11% ל-1.61 מיליארד. מדובר ב-30 מיליון דולר יותר מתחזיות האנליסטים. הרווח הנקי זינק ב-79.44% ל-39.61 והרווח הנקי למנייה – ב-81.82% ל-80 סנט. גם כאן עקפה החברה את התחזיות – בארבעה סנט.

חלוקה להכנסות מעלה כי מכירות המוצרים של אדובי פחתו ברבעון ב-21.99% ל-221.7 מיליון דולר, בעוד שההכנסות משירותים ומתמיכה גדלו ב-8.51% ל-124.22 מיליון, וממנויים – צמחו ב-39.1% ל-1.26 מיליארד. במסגרת הכנסות אלה רשמה החברה עלייה של 32% בפעילות הענן, ל-465 מיליון דולר.

ההוצאות הגולמיות גדלו ברבעון ב-7.55% ל-216.56 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-25.96% ל-1.39 מיליארד והרווח הגולמי השולי סיים את הרבעון כשהוא עומד על 86.54%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-12.81% ל-919.58 מיליון דולר והרווח התפעולי זינק ב-62.61% ל-472.28 מיליון.

שנטו נרייאן, נשיא ומנכ"ל אדובי, אמר כי "אנחנו נכנסים ל-2017 עם מומנטום שיווקי ועם תאוצה טכנולוגית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים