דיווחים: בקרוב ניתן יהיה למחוק הודעות ווטסאפ שנשלחו

לשמחת רבים מאתנו: על פי דיווחים, החברה עובדת על פיצ'ר שיאפשר למחוק או לערוך הודעות, סרטונים ותמונות שרצוי שלא היו נשלחים מלכתחילה

פיצ'ר שימנע מבוכה? צילום אילוסטרציה: BigStock

העדכון הבא של ווטסאפ (WhatsApp) צפוי לכלול דבר שמשתמשים רבים מחכים לו כבר הרבה זמן, ושנראה שרבים מאתנו ישמחו לקבל אותו: היכולת למחוק או לערוך מסרים שכבר נשלחו.

דיווחים ברשת מעלים כי צוות האפליקציה עובד בימים אלה על יכולת שתאפשר להעלים הודעות ששלחנו ושאנחנו לא ממש רוצים שיישארו על השרת של האפליקציה. הדבר יועיל לכם במיוחד אם שלחתם פעם מסר לאדם לא נכון או שהקלדתם (או שההשלמה האוטומטית הקלידה) אותו לא נכון. היו מקרים רבים שבהם הודעות שכאלה גרמו לדברים לא נעימים.

חרושת ההערכות החלה לאחר שבחשבון של WABetaInfo בטוויטר (Twitter) פורסם סרטון שבו נראית האפשרות החדשה. הוא אף טען כי הפיצ'ר החדש זמין בגרסת הווטסאפ לבטה של iOS 2.17.1.869, בכפתור Revoke שנוסף אליה.

המחיקה והעריכה יתבצעו על גבי ההודעה עצמה וניתן יהיה לעשות Undo רק במשך כמה שניות בודדות לאחר מכן. אפשר יהיה למחוק את ההודעה גם לאחר שהנמען קרא אותה, ואף למחוק תמונות וסרטוני וידיאו מהמכשיר שלו – כך על פי WABetaInfo.

יצוין כי מדובר אך ורק במחיקה של הודעות חדשות, כלומר: כאלה שנשלחו לאחר שחרור הפיצ'ר החדש, כך שאם אתם מקווים להשתמש בו כדי למחוק הודעות שכבר שלחתם – נראה שתתאכזבו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים