XGlobe תטמיע ענן של מיקרוסופט

התהליך לווה בהיערכות עובדי החברה, שעברו הסמכות טכניות לרמת Azure Solution Architects והדרכות עסקיות במשרדי מיקרוסופט

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

XGlobe, החברה הבת של טלדור תקשורת, חתמה על הסכם שותפות בתחום הענן עם מיקרוסופט (Microsoft).

הסכם זה מקנה ל-XGlobe מעמד של CSP Direct (ר"ת Cloud Solution provider), באמצעותו מוסמכת החברה למכור את מוצרי הענן של מיקרוסופט באופן ישיר ללקוחותיה.

התהליך לווה בהיערכות עובדי החברה, שעברו הסמכות טכניות לרמת Azure Solution Architects, והדרכות עסקיות במשרדי מיקרוסופט.

במסגרת שותפות זו, XGlobe תעמיד לרשות לקוחותיה תמיכה ישירה, הכוללת: Billing ,Licensing ,Deployment & Support. מבין השירותים המגוונים בשותפות זו, טלדור תמכור ישירות ללקוחותיה: Office 365 ,EMS ,Skype for Business ,Dynamics ,Azure ,Windows 10 Enterprise.

יובל שיין, מנהל ערוצים, פתרונות לענן במיקרוסופט

יובל שיין, מנהל ערוצים, פתרונות לענן במיקרוסופט

טלדור תקשורת, באמצעות XGlobe, הוסיפה את שירותי הענן של מיקרוסופט לפורטפוליו המגוון של שירותיה, הכולל בין היתר: תכנון, הקמה וניהול בעננים ציבוריים, הקמת עננים פרטיים, פתרונות Hosting חובקי עולם ופתרונות היברידיים, לצד שירותי מומחה הניתנים 24/7 לכלל הלקוחות ברחבי העולם.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל, טלדור תקשורת, "XGlobe מאמינה כי יש להציע ללקוחותיה מגוון פתרונות איכותיים ומתן בחירה ביניהם, תחת מעטפת של שירותי ערך מוסף ומיטב המומחים. הבחירה במיקרוסופט כשותפה מובילה לאספקת שירותים בתחום הענן הייתה טבעית, שכן אנו בטוחים ביכולותיה הטכנולוגיות וערכיה".

יובל שיין, מנהל ערוצים, פתרונות לענן במיקרוסופט, אמר כי "תכנית CSP מאפשרת לשותף שהוסמך לכך להביא לידי ביטוי מלא את מקצועיותו, ניסיונו ואת ערכו המוסף ללקוחות. תכנית זו היא המפתח לצמיחת האקו-סיסטם של פלטפורמת הענן של מיקרוסופט ולהצלחתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים