פייסבוק תאפשר למשתמשים לחסום פרסומות "מתוך אמפתיה"

הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה כי גולשים יוכלו לחסום פרסומות הקשורות לאלכוהול ולהורות ● וזה לא השינוי היחיד

הייתם עושים לייק להחלטה החדשה? צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) משנה את מדיניות הפרסומות ברשת החברתית הגדולה בעולם. החברה הודיעה כי מעתה היא תאפשר למשתמשים לחסום פרסומות המציגות אלכוהול או כאלה הנוגעות לענייני הורות.

"אלה שניים מהנושאים הנפוצים ביותר", אמר מארק רבקין, סגן נשיא בחברה והאחראי על הפרסומות בה. "למשפחות שמתמודדות עם אובדן ילד, שממשיכות לראות פרסומות בנוגע להורות ודברים של תינוקות, זה יכול להיות ממש מרגיז".

לדברי פייסבוק, המהלך החדש נולד "מתוך אמפתיה לגולשים". לטענת החברה, היא תשקול להרחיב את אפשרויות חסימת הפרסומות בהתאם לתחומים שעליהם ידווחו המשתמשים.

זו הפעם הראשונה שבה משתמשי הרשת החברתית הגדולה בעולם יכולים לחסום באופן אקטיבי מודעות לפי נושאים. עד כה, הגולשים יכולים היו לבחור אילו מודעות הם מעדיפים לראות לפי תחומי עניין – אך לא לחסום, כאמור.

שינוי זה אינו היחיד. החברה הודיעה כי תשנה גם את המראה של העדפות הפרסומות, במטרה להקל על הגולשים. "משתמשים אמרו לנו שהדבר המשמעותי ביותר שהם רוצים הוא לשנות את הגדרות הפרסומות, כך שיהיה קל יותר למצוא אותן ולשנותן", הוסיף רבקין. עם זאת, הוא הדגיש שהחברה לא משנה הגדרות קיימות, אלא את התצוגה למשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים