דלף לרשת: אפל תשיק בכל זאת שני מכשירי iPhone 7 נוספים

לפי מידע שפורסם ברשת החברתית הסינית Weibo, החברה תשיק בשנה הקרובה מכשירי iPhone 7s ו-7s Plus ● לא ברור האם הם יגיעו לשוק לפני ה-iPhone 8 או לאחריו

iPhone . צילום: אתר אפל

אפל (Apple) עשויה, בסופו של דבר, להשיק במהלך 2017 שני מכשירי iPhone 7 חדשים – כך עולה ממידע שפורסם ברשת החברתית הסינית Weibo. זאת, בניגוד לדיווחים שפורסמו בעבר, שלפיהם החברה תעבור במהלך השנה הבאה ל-iPhone 8.

על פי ההדלפה, אפל תשיק מכשירי iPhone 7s ו-iPhone 7s Plus, אולם לא ברור האם הם יופיעו בשוק לפני ה-iPhone 8 או לאחריו. עם זאת, לפי הידוע, מכשירי ה-iPhone 7 החדשים ימשיכו את הקו העיצובי הנוכחי של המכשירים ולא יידמו ל-iPhone 8, שאמור להציע שפת עיצוב חדשה מבחינת אפל.

שלושת המכשירים מופיעים במפת הדרכים של החברה, לכאורה, תחת שמות הקוד D20 ,D21 ו-D22, כשהאחרון הוא ה-iPhone 8, שזכה לכינוי פרארי (Ferrari) – כך פורסם. הפרטים שמתגלים לגבי המכשירים החדשים זהים לאלה שידועים כבר לגבי ה-iPhone 8, כולל מסך AMOLED שאמור להימתח מצד לצד ללא שוליים צדדיים. יצוין שאין בהדלפות התייחסות לגודל המסך.

בנוסף, מתייחס התיעוד שנחשף לשינויים שמתכוונת אפל לבצע בלוח האם של ה-iPhone, במטרה לסדר את החלקים אחרת, כך שניתן יהיה לשמור על דקיקותו. כך, לדוגמה, אמורה תושבת ה-SIM לנוע מטה, לחלק התחתון של המכשיר כדי, לפנות מקום בחלק העליון לחיישנים ולדברים נוספים. לוח האם עצמו אמור להתחלק לשניים: אחד שמוקדש למעבד ולשבב הגרפי, והשני – לשבבי הזיכרון והתקשורת.

כך או כך, עדיין אין תאריכים מדויקים להשקת המכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים