אפליקציה חדשה של HOT מאפשרת הזמנת טכנאי והקלטה מרחוק

My HOT כוללת שירותים שונים, בהם קבלת מידע על המנוי, עדכון פרטים אישיים, ניווט למרכז השירות הקרוב ובקרוב גם צפייה בתכני VOD

HOT

אפליקציה חדשה ש-HOT השיקה היום (ב') מאפשרת שורה של שירותים ללקוחות החברה, בהם לתאם מועד נוח להזמנת טכנאי, להקליט מרחוק תוכניות, למקרה שהם שכחו לתכנת את ההקלטה לפני שיצאו מהבית, ולצפות בתכני VOD (שירות זה – בקרוב).

מהחברה נמסר שבעזרת האפליקציה, My HOT, יוכלו הלקוחות לקבל מידע אישי על המנוי שלהם ולבצע מגוון פעולות בשירות עצמי, בכל זמן ובכל מקום שנוח להם.

בין הדברים שכוללת האפליקציה: הודעה על מעבר דירה; ביטול או שינוי מועד הגעת טכנאי; קבלת הודעות מהחברה באזור הודעות; מדריכי תפעול לציוד קצה; צפייה בחשבונית; עדכון פרטים אישיים; יצירת קשר עם שירות הלקוחות במגוון דרכים דיגיטליות: SMS, פייסבוק (Facebook) ופנייה במייל; מידע על מרכזי שירות ומכירה פיזיים, כולל אפשרות ניווט למרכז הקרוב; וכאמור, פתרון תקלות, כולל בדיקות אוטומטיות והזמנת טכנאי אונליין, ובקרוב גם צפייה בתכני VOD בחינם, למנויי השירות.

האפליקציה זמינה לפלטפורמות אנדרואיד (Android) ו-iOS. הכניסה אליה מתבצעת באמצעות זיהוי חד פעמי בכניסה ראשונה ב-Token SMS או, ללקוחות רשומים, באמצעות שם משתמש וסיסמה.

נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT, אמר כי "אנחנו מתאימים את עצמנו לצרכים המשתנים של הלקוחות. כל הפיצ'רים והשירותים הנצרכים ביותר יהיו זמינים מעתה בכל מכשיר ובכל זמן".

מירי לוין, סמנכ"לית החטיבה הפרטית של החברה, ציינה ש-"כחלק מתהליך החשיבה למציאת המענה ההולם ביותר לצרכיהם של לקוחותינו, קיימנו 'האקתון שירות', במטרה לשמוע את ההצעות של לקוחותינו לאפליקציית שירות שתשרת אותם בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר. את ההצעות הנבחרות יישמנו בתהליך הפיתוח של האפליקציה".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי

    מוכרים לנו לוקשים על שירות נפלא! בולשיט! שירות על הפנים !!

אירועים קרובים