דירקטוריון בזק אישר את המיזוג עם yes

ההחלטה למזג את בזק עם החברה הבת התקבלה לאחר מכתב ששלח מנכ"ל משרד התקשורת, בו הוא מאשר כי ההפרדה המבנית התאגידית בקבוצה צפויה להתבטל ● האוצר מתנגד למהלך, רשות ההגבלים העסקיים - לא

סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק. צילום ארכיון: ינאי יחיאל

דירקטוריון בזק החליט אתמול (א') לאשר את המיזוג שלה עם החברה הבת, yes – כך היא הודיעה היום לבורסה. ההחלטה התקבלה לאור מכתב ששלח מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, לבזק בשבוע שעבר, שמאשר כי ההפרדה המבנית התאגידית בקבוצה צפויה להתבטל, ולמרות התנגדות משרד האוצר למהלך.

משרד התקשורת הציע לבזק בשבוע שעבר ביטול של ההפרדה המבנית והתאגידית שיש בחברה, כלומר: חלוקתה לחברות הבת, תמורת האצת תוכנית ההשקעות של החברה במיזמים שונים.

החלטת דירקטוריון בזק מותנית בהתקדמות האישורים הרגולטוריים – אלה של משרד התקשורת, שהוא זה שמחליט בסופו של דבר, לאחר שימוע. באוצר מתנגדים למהלך, בטענה כי הוא יפגע משמעותית בתחרות בשוק התקשורת. אלא שרשות רגולטורים אחרת – הרשות להגבלים עסקיים – לא מתנגדת למהלך, על פי דיווחים. זאת, מאחר שהיא תופסת חברה בבעלות משותפת כחברה ממוזגת.

בהודעת בזק לבורסה נכתב כי "לעניין המיזוג בין החברה לבין yes, תיחשב בזק ל-'חברה הקולטת' ו-yes ל-'חברת היעד'. בכפוף לתנאים המפורטים בהסכם המיזוג שנחתם בין החברות, תתמזג כל פעילות yes (לרבות כל הנכסים, הזכויות, ההתחייבויות והחבויות, התקבולים, התשלומים, ההכנסות והפעולות האחרות שלה, בין כספיות ובין אחרות, וכן, להסיר ספק, רישיונות) לתוך בזק, ללא תמורה".

תהליך המיזוג צפוי לארוך לפחות כ-50 יום "מאז הומצאה הצעת המיזוג לרשם החברות", על פי הודעת בזק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים