מאות משתמשים מתלוננים על בעיות ב-Pixel החדש של גוגל

אותם משתמשים מספרים בעיקר על בעיות תוכנה שגורמות להקפאת המכשיר, בלא סיבה נראית לעין ● מצב זה נמשך לעיתים מספר שניות ולעיתים מספר דקות, והוא מופיע בשני דגמי המכשיר

הבכור מקבל הכל. ה-Pixel של גוגל. צילום: יח"צ

כמות גדלה והולכת של משתמשים מתלוננים על בעיות שמתגלות במכשירי ה-Pixel החדשים שהשיקה גוגל (Goggle) לפני מספר חודשים בלבד.

אותם משתמשים מספרים בעיקר על בעיות תוכנה שגורמות להקפאת המכשיר, בלא סיבה נראית לעין. ההקפאה הזו נמשכת לעיתים מספר שניות ולעיתים מספר דקות, והיא מופיעה בשני דגמי המכשיר, כולל Pixel XL.

לפי מספר משתמשים, הסרת אפליקציות צד שלישי עזרה לתופעה, אך חלק אחר ציין כדי הדבר לא עזר וקפיאות ממשיכות להופיע.

נענים בשלילה

"זה קורה באופן אקראי ולא כשאני מבצע מטלה מסוימת כזו או אחרת. או שאני צריך להמתין מספר דקות עד שהמסך מתעורר והמכשיר עובר למסך הנעילה, או שאני צריך לבצע אתחול על ידי החזקה ממושכת של כפתור ההפעלה", כתב אחד המשתמשים בפורם התמיכה של גוגל.

הקפיאה במקרים מסוימים מונעת אף קבלה והוצאה של שיחות, כך שההערכה היא שמדובר בתקלה משולבת של חומרה עם תוכנה, ואולי מערכת ההפעלה עצמה.

מדובר כבר במאות משתמשי Pixel הסובלים מבעיות כאלה או אחרות שסובבות סביב בעיות בתפעול שוטף של המכשיר. חלק מסרו שהצליחו להחליף את המכשיר התקול שלהם בחדש, אך היו כאלה שאמרו שבקשת ההחלפה שלהם נענתה בשלילה.

גוגל כבר מודעת לבעיות, אך בינתיים טרם סיפקה תיקון לבעיות שחלקן צצו לאחר העדכון לגרסה 7.1.1 של אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים