נעצר חשוד ברצח שתועד בסנאפצ'ט

גבר ממילווקי, שהיה מבוקש כי היכה באופן קטלני בחור אחר - נתפס ● הרצח האכזרי תועד והתוקף פרסם את מעלליו בחשבונו של הקורבן ברשת החברתית, ככל הנראה כאזהרה

שחרור מוקדם מהכלא לריאליטי ווינר. צילום אילוסטרציה: BigStock

דווין קטצפי ושרה זקזקי מואשמים שניהם ברציחתו של דלווין מנדוזה-שאפרו בן ה-20. הצמד מואשם בהכאתו של מנדוזה-שאפרו למוות והעלאת סרטון ההתקפה לסנאפצ'ט (Snapchat).

הכל החל בסכסוך סביב גניבת ציוד עזר לשימוש בסמים, שבגללה תקפו החשודים את מנדוזה-שאפרו והכו את הקרבן במשך דקות ארוכות באגרופים בראשו ובפניו. הם גם תיעדו חלקים בתקיפה ואפילו את ניסיונותיו של המותקף לקום.

לאחר שסיימו את מעשיהם השאירו השניים את מנדוזה-שאפרו זרוק ללא הכרה בסמטה במילווקי שבוויסקונסין. כשהמשטרה מצאה את הבחור המת, הטמפרטורה בחוץ הייתה מינוס 10 מעלות.

זקזקי, השותפה לפשע של קטצפי, כבר נמצאת במעצר וכעת הצליחה המשטרה לשים את ידיה גם עליו. לחוקרים סיפרה החשודה כי אחרי המכות היא הסיעה את  קטצפי ואת הקורבן אל הסמטה שבה נמצאה הגופה.

על פי ההערכה, החשוד הוא שהעלה שלושה סרטונים לחשבון הסנאפצ'ט של הקורבן אחרי המכות.

לדברי החוקרים, בסרטון וידיאו אחד הופיע תצלום תקריב של פניו של הקורבן בצירוף קול שאומר: "אף פעם אל תבואו לגנוב". וידיאו נוסף מציג, כנראה, את קטצפי עצמו מדבר למצלמה, ובשלישי נראה מנדוזה-שאפרו מנסה להתרומם ואולם החשוד בועט בו ומטיח אותו אל הקרקע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים