חדש: אפליקציה לדיווח על ליקויים בתחבורה הציבורית בישראל

מטרת היישום היא לזהות תופעות שחוזרות על עצמן בשירותי התחבורה ולטפל בהן ● המערכת מזהה את מיקום הנוסע ובאמצעות דיווח קצר התלונה מגיעה למוקד הפניות הציבור של ארגון 15 דקות

מתלוננים, פועלים ומשפיעים. מוקד 15 דקות

נוסעי תחבורה ציבורית נתקלים לא אחת בעיכובים, באיחורים ובשירות לקוי של מפעילי התחבורה הציבורית בישראל, ולמענם הושקה אפליקציה ייחודית, המאפשרת לדווח בזמן אמת על השירות הלקוי.

15 דקות – ארגון צרכני התחבורה הציבורית, השלים את פיתוח האפליקציה, הזמינה כבר היום ב-Google Play, ותהיה זמינה גם ב-App Store של אפל (Apple) בימים הקרובים.

מטרת האפליקציה היא לקבל מהנוסעים יותר דיווחים בזמן אמת על כשלים בשירותי התחבורה הציבורית – זאת במטרה לזהות תופעות שחוזרות על עצמן ולטפל בהן.

משתמשי האפליקציה יוכלו, כאמור, לדווח בזמן אמת על התקלות בשירות. האפליקציה מזהה את מיקום הנוסע, ובאמצעות דיווח קצר התלונה מגיעה למוקד הפניות הציבור של ארגון 15 דקות. המוקד מטפל בפניות מול הרשויות השונות, ובמקרה הצורך אף מנחה את המתלונן להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות על מנת לקבל פיצוי כספי.

מפתחי האפליקציה: עבדאלה אדי עבדללה, מוחמד אברהים, חוסין גבר ואוסיד גבר

מפתחי האפליקציה: עבדאלה אדי עבדללה, מוחמד אברהים, חוסין גבר ואוסיד גבר

האפליקציה פותחה על ידי ארבעה סטודנטים ממכללת עזריאלי בירושלים, עבדאלה אדי עבדללה, מוחמד אברהים, חוסין גבר ואוסיד גבר, ובימים האחרונים עשרות נסיינים ברחבי הארץ משתמשים בה בהצלחה.

אפליקציית 15 דקות היא חלק מהליך הרחבת מוקד פניות הציבור של 15 דקות, המקבל יותר מ-1,000 פניות נוסעים בשנה, שעבורו גם גויסו מהציבור בחודש האחרון 65 אלף שקלים בהדסטארט (Headstart).

לדברי גיל יעקב, מנכ"ל 15 דקות, "כדי לעמוד ביעד הגיוס נותרו לנו עוד חמישה ימים בלבד לגיוס 15 אלף שקלים נוספים – ובאמצעותם לממן את מוקד פניות הציבור לשנה הקרובה. הקשר עם הציבור הוא לב הפעילות שלנו".

להורדת האפליקציה לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואל שקד

    האם אוכל לקבל מידע על הארגון עליו נכתב - 15 דקות? תודה.

אירועים קרובים