מייסד Airbnb אוסף רעיונות חדשים בטוויטר

אתר השכרת הדירות לטווח קצר סיכם עוד שנה מוצלחת של צמיחה והתרחבות, אבל כנראה לא מתכוון לנוח על זרי הדפנה ומלקט רעיונות והמלצות ממשתמשי הרשת המצייצת בעבור המשך הדרך

משכירים ב-Airbnb? בקרוב כנראה שתצטרכו לשלם מס. צילום: BigStock

אחד ממייסדי Airbnb, בריאן צ'סקי, הפתיע את חסידיו בטוויטר (Twitter) השבוע (ב') כשצייץ והודיע לעולם שהוא מחפש רעיונות חדשים שחברה שלו תוכל ליישם בשנת 2017. כ-16 שעות מאוחר יותר צ'סקי פרסם שוב ציוץ שבישר לעוקבים שלו ברשת החברתית – "1,000 רעיונות התקבלו. ציפיתי ל-10".

ההיענות של משתמשי טוויטר הפתיעה את צ'סקי, שזכה באינספור רעיונות חדשים ממשתמשים, שעשויים כמובן להיות גם לקוחות החברה בהווה או בעתיד, אבל בזה לא תמה ההפתעה. המייסד היצירתי שפנה לחכמת ההמונים, המשיך ויצר דיאלוג נרחב יותר עם מנהלים בכירים של חברות ועוד אנשים שאיתם שוחח באמצעות הרשת החברתית.

האם יש חיים על מאדים?

חילופי הדברים והרעיונות נעו בין הצעות למוצרים חדשים, לתמחור שונה ומבצעים, והופיעו בהם אפילו רעיונות משעשעים כמו הפעלת Airbnb על מאדים. בנוסף להצעתו לספק לחברה רעיונות, ביקש צ'סקי מהקהל גם להצביע על באגים שבהם נתקלו באתר ולהציע תכונות חדשות שיעזרו להפוך את חוויית המשתמש בו ליותר נוחה וחלקה.

בשלב הזה שמע צ'סקי מאחד המשתתפים בדיון כי הוא משתמש לעיתים קרובות בשירות המתחרה אקספדיה (Expedia). צ'סקי תהה מדוע, והמשתמש ענה שהמתחרים מקבלים, כפי שהוא מעוניין, גם תשלום בביטקוין (Bitcoin). בשלב הזה הופתע צ'סקי שוב וענה: "וואו. לא ידעתי זאת".

נראה שלמרות שהמייסד זרם עם האינטראקציה בחופשיות נעימה הוא גם לקח את ההצעות ברצינות, כך שבאוויר נותרה השאלה – האם נוכל לשלם בביטקוין ב-Airbnb בשנה החדשה בעבור דירה על מאדים?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים