פייסבוק וגוגל מככבות במצעד האפליקציות הפופולריות ביותר של 2016

שתי חברות הענק הגיעו למקומות הראשונים בדירוג, שספר את המשתמשים בכל אחת מהן בארצות הברית מדי חודש

יתעדכנו בעצמן? אפליקציות. צילום אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) היא לא רק הרשת החברתית הכי גדולה אלא גם האפליקציה הכי פופולרית – לפחות בארצות הברית. זאת, למרות הנתונים וההערכות שלפיהם היא מאבדת פופולריות בקרב הקהל הצעיר. נתוני מכון המחקר נילסן (Neilsen) מעלים שמספר המשתמשים החודשיים בה בארצות הברית לבדה בשנה החולפת עמד על 146 מיליון – קרוב למחצית מאוכלוסיית המדינה.

בין השינויים שהכניסה פייסבוק לאפליקציה שלה ב-2016: תוספת משחקים, זירת המרקט פלייס, שהועלתה מן האוב, והרבה מאוד ניסיונות להידמות לסנאפצ'ט (SnapChat) – אפליקציית שיתוף התמונות, שנפוצה בעיקר בקרב בני הנוער והצעירים.

למקום השני הגיעה אפליקציית המסנג'ר (Messenger) של פייסבוק, עם 129 מיליון משתמשים חודשיים. ואם לא די בכך, אינסטגרם (Instagram) – שנקנתה על ידי פייסבוק לפני ארבע שנים תמורת מיליארד דולר – התברגה במקום השמיני. לפי נתוני נילסן, ב-2016 השתמשו 74 מיליון אנשים באפליקציה מדי חודש. בשנה שעברה החברה גדלה ביותר משליש.

אפליקציית יוטיוב (YouTube) הגיעה למקום השלישי עם 113 מיליון משתמשים מדי חודש. את ארבעת המקומות הבאים אחריה תופסת גוגל (Google) – בענק: Google Maps עם 105 מיליון, מנוע החיפוש – 103 מיליון, Google Play, שהגיעה ל-99 מיליון ו-Gmail, שיש לה 88 מיליון משתמשים חודשיים.

סוגרות את העשירייה הראשונה: Apple Music, שהושק השנה גם בישראל, עם 68 מיליון והאפליקציה של אמזון (Amazon), שזכתה ל-65 מיליון משתמשים מדי חודש, והתברגה במקום העשירי במצעד האפליקציות הפופולריות ביותר בארצות הברית לשנת 2016.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים