שואב האבק הרובוטי החדש של סמסונג יופעל באמצעות אלקסה

יותר קומפקטי, יותר חכם ויותר חזק מבעבר - ה-VR7000 Robot Vacuum מציית לעוזרת הקולית ולדרישות הצרכנים של העולם המודרני

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

סמסונג (Samsung) הודיעה השבוע (ג') על הבשורה האחרונה החדשנית בקו המוצרים הפופולריים שלה – שואבי האבק הרובוטיים ממשפחת POWERbotTM. לפיתוח החדש ביותר של החברה קוראים VR7000 Robot Vacuum והוא יוצג בתערוכת האלקטרוניקה החשובה, CES 2017, שתערך בלאס וגאס בינואר.

יחידת שואב האבק החדשה כוללת יניקה רבת עוצמה, עיצוב דקיק במיוחד – פחות מ-97 מילימטרים גובהה והיא רזה ב-28% מהשואב הרובוטי הקודם של סמסונג.

אין צורך בניקיון ידני משלים
המכשיר החדש נועד במיוחד לצרכנים שדורשים ניקוי אוטומטי טוב יותר. על פי מחקר פנימי שערכה סמסונג, 39% מהצרכנים בצפון אמריקה אמרו שהם מצפים ששואב האבק הרובוטי יגיע למקומות שקשה להגיע אליהם, ושתהיה לו יכולת יניקה מספיק חזקה בכדי לחסל את הצורך בהשלמת ניקוי באופן ידני.

ואכן, בהתאם לדגם הנבחר, ה-POWERbotTM VR7000 מבטיח ניקוי יסודי על ידי יצירת עד 20 וואט של כוח יניקה, תוך כדי כיסוי שטחים – כמו אזורים שמתחת למיטות או מתחת לשידות ולרהיטים אחרים – שסביר להניח כי שואבי אבק ידניים יפספסו.

השואב הרובוטי החדש מצויד בתכונת Master Clean Edge המאפשרת ליחידה להגיע עד כדי מרחק 15 מ"מ מהקיר. בנוסף, תכונת Auto Shutter שלו מספקת עוד מענה לצורך על ידי הטלה אוטומטית של מחסום שעוזר ליחידה לטאטא יותר אבק שנאסף קרוב לקצוות.

אל התכונות המרשימות האלו חוברים עוד מספר פיתוחים מתקדמים, כמו מנגנון ניקוי עצמי, מערכת איתור המסוגלת לזהות עצמים קטנים בגודל של עד סנטימטר אחד ולתמרן סביבם אם הדבר נדרש, ותכונות רבות אחרות.

השואב הרובוטי הופך לחכם מאי-פעם
בנוסף לעיצוב מתקדם ושפע של שכלולים טכניים, מציעה סמסונג חידוש נוסף בעבור ה-VR7000 Robot Vacuum, וכזה שעשוי גם הוא למשוך משתמשים רבים. מדובר באפשרות לשלב את אלקסה (Alexa), העוזרת האישית הקולית של אמזון (Amazon), עם השואב. באמצעות הוראות קוליות, שאותן ניתן לומר פשוט מכל מקום ברחבי הבית אל ה-Amazon Echo – הרמקול המיוחד שדרכו מופעלת אלקסה – אפשר לתדרך את השואב בקלות ובזמן אמת.

כך למשל יש אפשרות לומר בקול "אלקסה, נשפך טלק בפינה הימנית של חדר האמבטיה, נקי שם", והשואב ייגש למקום ויבצע את שהתבקש לעשות, כך לפחות מבטיחה הענקית הדרום קוראינית.

התכונה הזו מספקת לשואב הרובוטי חכמה גדולה יותר מבעבר, עת יכולנו לתכנת אותו לפעולות אבל באופן יותר מוגבל, אבל זה לא הכל – האפליקציה שבאה עם השואב מאפשרת לשלוט במכשיר המודרני גם ממש מרחוק, כשאיננו נמצאים בבית, וזאת באמצעות הסמארטפון.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים