האקר צייץ בשם בן זוגו של ג'ורג' מייקל וטען: הוא התאבד

לאחר סדרת ציוצים מחשבונו, אמר פאדי פוואז כי האקר פרץ אליו ושתל את הידיעות בדבר ההתאבדות בחשבונו ● הוא מכחיש מכל וכל את הטענות שהזמר שם קץ לחייו

לא נותנים מנוח. ג'ורג' מייקל. צילום: פייסבוק

פאדי פוואז – בן זוגו של הזמר ג'ורג' מייקל שנפטר בשבוע שעבר בגיל 53 בלבד – חשף כי הזמר מת לבד בביתו ושולל את הציוצים שפורסמו בטוויטר (Twitter) מחשבונו, שטענו כי הכוכב ניסה להרוג את עצמו פעמים רבות בעבר, והפעם הצליח.

בסדרת הציוצים שהתפרסמה לכאורה בשמו של פוואז בערב השנה החדשה נכתב: "הדבר היחיד שג'ורג רצה הוא למות. הוא ניסה כמה פעמים להרוג את עצמו… ולבסוף הוא הצליח".

"אהבנו אחד את השני מאוד והיינו יחד כמעט 24 שעות ביממה", נכתב בציוץ נוסף.

ובנוסף התווספה גם תגובה כי "לא בטוח מי זה החבר הקרוב והמרושע של ג'ורג', אבל אני הייתי ביחסים עם ג'ורג' מייקל עד שמצאתי אותו מת במיטה".

"שונא אותך 2016"

בחשבון של פוואז פורסם גם מסר טעון כנגד שנת 2016, מה שהיה הציוץ האחרון שלו לאותה שנה וכלל תמונה של אצבע אמצעית זוהרת והטקסט: "אני שונא אותך 2016 מעומק לבי. X".

הציוצים הגיעו לאחר דיווחים שטענו כי המשטרה תזמן את פוואז – שמצא את הזמר מת במיטתו ושלטענתו ישן באותו לילה במכוניתו – לשיחה, כחלק מחקירת מותו של הזמר.

לאחר שהציוצים נחשפו – ואף הוסרו מטוויטר יחד עם חשבונו של בן הזוג – הכחיש פוואז כל קשר לפרסומים ולתוכן שלהם וטען כי האקר היה אחראי לדברים. פוואז הבהיר כי הוא אינו טוען שג'ורג' מייקל רצה למות בעבר, או שניסה לשים קץ לחייו הפעם.

פוואז אמר ל-Mirror Online: "אני המום ממה שקורה עם הדבר בטוויטר. חשבון הטוויטר שלי נפרץ על ידי האקרים ונמחק מאז. זה קצת מפחיד, אם להיות כן. לא שלחתי ציוצים אלה. התעוררתי בשעה 11:30 לחדשות. אני לא מתכוון לדאוג לדברים האלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים