ארצות הברית: אישה מתה במהלך שידור ב-Facebook Live

קיאנה הרנדון בת ה-26 מקנזס שרה, ענתה לשאלות גולשים וסיפרה שהיא רוצה לחזור לבית הספר, כשלפתע החלו ידיה לרעוד, היא מחתה את פניה ונפלה – והכול לעיני צופים רבים ברשת החברתית

גם מקרים פליליים מתועדים ב-Facebook Live

Facebook Live משמש את הגולשים כדי לצפות בשידור חי בנעשה בחייהם של חבריהם ואפילו בדיווחי חדשות שהם מעבירים. צופים שהתחברו ביום ד' האחרון לשידור שהעבירה באמצעות השירות קיאנה הרנדון, בת 26 מקנזס, צפו במחזה טראגי: הרנדון מתה במהלך השידור.

בשידור, שנערך מבית של חבר שלה באל דוראדו, אחזה הרנדון באחד משני ילדיה, ריילי בן השנה. רשת KATV דיווחה שהרנדון ענתה לשאלות הגולשים, שרה וסיפרה לקהל הצופים שהיא רוצה לחזור לבית הספר, כשלפתע היא מחתה את פניה והידיים שלה התחילו לרעוד.

אחת מבין הצופים בשידור הייתה הדודה שלה, ברברה ג'ונסון. היא הבחינה שמשהו מוזר וסיפרה ש-"לאחר מכן היא נפלה. ריילי הרים את הטלפון והתחיל לשחק בו ולדבר. אחר כך כבר לא שמעתי כלום".

על פי הדיווחים, הדבר האחרון ששודר הוא אותו חבר רץ אל עבר הרנדון ומתקשר לשירותי החירום. אלה אספו אותה מהבית, אולם זה היה מאוחר מדי.

הרנדון היא סייעת במרכז לשיקום בקנזס והיא אהבה לשתף באמצעות Facebook Live את החברים שלה ברשת החברתית במה שקורה איתה ובמחשבות שלה. מספר חבריה בפייסבוק (Facebook) עומד על 3,400 ולא ברור כמה מהם צפו בשידור. אביה של הרנדון אמר כי הוא לא צפה בו. "אני לא מסוגל לעשות את זה", ציין.

פייסבוק הסירה את השידור מהאוויר. המשטרה פתחה בחקירה על מנת לבדוק את סיבת המוות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים