נס הקימה את Start It Up – "קומנדו היי-טק" לשירות סטארט-אפים

היחידה החדשה תציע לחברות הזנק והיי-טק מעטפת שלמה של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים במודלים גמישים: שירותי פיתוח ובדיקות, תמיכת לקוחות ומוצרים, מעבר לענן, שירותי מומחה, UI/X, אינטרנט של הדברים ועוד

עזרה ראשונה. Start IT Up

נס, ספקית שירותים ופתרונות בתחומי טכנולוגיות המידע (IT) וחברה בת של קבוצת חילן, הודיעה היום (ג') על תחילת הפעילות של יחידת Start IT Up, יחידה חדשה אשר תציע לסטארט-אפים וחברות היי-טק מעטפת מלאה של פתרונות עסקיים מוטי טכנולוגיה העטופים במודלים גמישים המותאמים לאתגרים איתם מתמודדות חברות.

בין הפתרונות: שירותי פיתוח ובדיקות על פי דרישה, תמיכת לקוחות ומוצרים, שירותי מומחה, DevOps, אוטומציה, וכן שירותים ייחודים בתחומי המעבר לענן, אינטרנט של הדברים, עיצוב חוויית משתמש (UI/X ), פתרון להפצה ושיווק מוצרים ותוכנות ועוד.

משרדי היחידה החדשה, הממוקמים במתחמי We Work, כוללים צוות מומחים מהמובילים בתחומם, כולם בעלי נסיון עשיר בעבודה מול סטארט-אפים וחברות היי-טק.

משרדי StartUpIT של נס במתחם WeWork הרצליה

משרדי StartUpIT של נס במתחם WeWork הרצליה

מטרת היחידה הינה לספק את כל הפתרונות העסקיים והטכנולוגיים אותם צריכה חברת סטארט-אפ בשלבים השונים של חייה ואשר מבינה כי בכדי לעמוד בקצבי Time To Market תחרותיים, יש להתמקד בליבת עסקיה ולהיעזר במענה חיצוני בכל הקשור למעגלי התפעול, השירות וכל מה שאינו מוגדר כפעילות ליבה.

עבור כל אלו, היחידה מצרפת ומגייסת כל העת לשורותיה עובדים בעלי רקע טכנולוגי מתקדם ונסיון רלוונטי, ומציעה סביבת עבודה אטרקטיבית, חדשנית ומגוונת בשלל פרויקטים ומשרות.

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: קובי קנטור

שחר אפעל, מנכ"ל נס. צילום: קובי קנטור

לדברי שחר אפעל, מנכ"ל נס, "רבות נכתב על היזמות, החדשנות וההצלחה של הסטארט-אפ וההיי-טק בישראל. אך הצלחתה של כל חברה, תלויה לא רק ברעיונות החדשניים אותם היא מביאה, אלא ביישום ובמתן מענה לשורה של אתגרים בפניהם היא עומדת. לטובת כך, הקמנו 'קומנדו הייטק', שיציע לסטארט-אפים הצעת ערך, שטרם נראתה בשוק".

"יחידת Start IT up מציעה לארגוני הסטארט-אפ וההיי-טק המתפתחים בקצב מהיר, מעטפת שלמה של פתרונות עסקיים מוטי טכנולוגיה, ערך וחדשנות, הארוזים במודלים גמישים אשר נדרשים כדי לעמוד באתגרים אלו".

נס ויחידת Start IT Up מצטרפות לחברות נוספות אשר הקימו יחידות עילית עבור חברות הזנק, ביניהן 8300 של מטריקס, אותה מוביל רונן אנגלר, סמנכ"ל המכירות של החברה, ו-One1Start של One1 בראשות גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים