וולוו תשבץ במכוניות היוקרה החדשות שלה את Skype for Business

מדובר בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט, שמטרתו לאפשר לבעלי המכוניות להשתמש בסקייפ היישר מלוח המחוונים מבוסס המגע של הרכב, בין היתר בשביל לבצע שיחות ועידה באופן קל יותר

יוקרתית ועסקית. וולוו. צילום: BigStock

יצרני הרכב וולוו (Volvo) הכריזה שהיא מתכוונת לשבץ במכוניות היוקרה החדשות שלה, Series, את Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft).

מדובר בשיתוף פעולה בין שתי החברות שמטרתו לאפשר לבעלי המכוניות להשתמש בסקייפ (Skype) היישר מלוח המחוונים מבוסס המגע של המכונית. ומכיוון שמדובר בגרסה העסקית של סקייפ, המשתמשים יוכלו גם לראות את רשימת אנשי הקשר המלאה שלהם וכן רשימה של פגישות מתוזמנות.

בנוסף, הכוונה היא לאפשר גם באמצעות סקייפ שיחות ועידה באופן קל יותר, כך שכאלה שירצו להצטרף לשיחה מהרכב יצטרכו לבצע לחיצה קצרה על כפתור הצטרפות בלי צורך בהקלדת קודים כאלה או אחרים.

הקישוריות בפועל תבוצע באמצעות צימוד הטלפון החכם של הנהג אל המערכת, ובשתי החברות מעריכים שאיכות התקשורת דרך הרכב תהיה טובה מהרגיל.

מעבר לכך בודקות שתי החברות ביחד כיצד ניתן לשלב את העוזרת האישית של מיקרוסופט, הלוא היא Cortana, ברכבים העתידיים של וולוו.

בחברה מספרים כי מעבר לשימוש בפקודות קוליות באורח שמתאים לנסיעה ברכב, מדובר גם ביכולת של העוזרת לספק מידע רגיש להקשר שמותאם לזמן, למיקום וללוח הזמנים של הנהג, ושוב, דרך שילוב מתאים בלוח המחוונים הדיגיטלי של המכונית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים