מיהן 10 יצרניות הטלפונים הסיניות הבולטות?

חשבתם ששיאומי ולנובו נמצאות בין שלושת הראשונות ברשימה זו? כדאי שתחשבו מחדש ● דו"ח של חברת האנליסטים HIS Technologies מעלה נתונים מפתיעים

אפל וסמסונג - זהירות, הסינים בדרך. צילום: BigStock

הדו"חות האחרונים על פעילותן של יצרניות הטלפונים מראים שאת שלושת המקומות לאחר סמסונג (Samsung) ואפל (Apple) תופסות שלוש חברות סיניות, שהולכות ומתקדמות. אחרי וואווי (Huawei) ממוקמות, באופן מפתיע, החברות האחיות – עם אותו משקיע ראשי – אופו (Oppo) ו-ויוו (Vivo). אמנם, נתח השוק של שלוש החברות הללו ביחד מצליח לגרד את נתח השוק של סמסונג, אבל השאלה היא: מיהן החברות הסיניות האחרות שניתן להגדיר כמובילות?

לכך בדיוק נתן תשובה דו"ח חדש של חברת האנליסטים HIS Technology. זו פרסמה את רשימת 10 היצרניות הסיניות המובילות ל-2016 מבחינת משלוחי טלפונים, כלומר – מכשירים שיצאו ממחסני החברה לשיווק, גם אם עדיין לא נמכרו בפועל לצרכנים הסופיים.

אין הרבה הפתעות לגבי שלושת המקומות הראשונים: בדיוק כמו בדו"חות של החברות האחרות, המובילות הן וואווי, אופו ו-ויוו, עם משלוחים של 139, 95 ו-82 מיליון יחידות, בהתאמה.

מכאן יש נפילה בכמויות אל הרביעית, שיאומי (Xiaomi), והחמישית, ZTE, עם 58 ו-57 מיליון יחידות. לנובו (Lenovo) יחסית קרובה אליהן, עם 50 מיליון יחידות, אם כי המספר הזה לא כולל את המותג מוטורולה (Motorola).

TCL, שמייצרת בין השאר את המכשירים של בלקברי (BlackBerry), אחראית ל-34 מיליון יחידות, ג'יאוני (Gionee) ל-28 מיליון, מייזו (Meizo) ל-22 מיליון ואת הרשימה סוגרת ליאקו (LeEco), עם 19 מיליון מכשירים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים