חשבון הטוויטר של פארק לאומי בארצות הברית ממרר לטראמפ את החיים

הפארק הלאומי בדלנדס הרגיז בזמן האחרון את נשיא ארצות הברית, בעקבות סדרת ציוצים שפגעה בו במקומות רגישים ● התוצאה לא איחרה לבוא

הפארק הלאומי בדלנדס. צילום: ויקיפדיה

מתברר שאפשר להיות אופוזיציה לוחמת לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, רק בעזרת מקלדת ו-140 תווים. ותופתעו לגלות שמלחמת הרשת הזו מנוהלת על ידי לא אחר מאשר חשבון הטוויטר של פארק לאומי אחד מדרום דקוטה.

משרד הפנים האמריקני אחראי בין היתר על אגף הפארקים הלאומיים ועל קידום מדיניות אקלים, לרבות זו הדוגלת במעבר לאנרגיות ירוקות ותיאום אסטרטגי הנגזר מהתחממות גלובלית. בין אותם פארקים נמצא גם הפארק הלאומי בדלנדס (Badlands National Park).

חשבון הטוויטר של הפארק הרגיז כנראה בזמן האחרון את טראמפ, בעקבות סדרת ציוצים שפגעה בו במקומות רגישים. השיא הגיע כאשר החשבון צייץ על הסרת הנושאים זכויות אזרחיות, שינויי אקלים ותכנית הבריאות של אובמה מסדר היום של אתר הבית הלבן, עם כניסתו לתפקיד של הנשיא ה-45. ואם זה לא הספיק, החשבון ריטווט את התמונה המשווה את כמות המשתתפים הדלילה בהשבעתו של טראמפ לעומת זו של קודמו בתפקיד.

"לא נאמר לפארק להסיר את הציוצים"

התוצאה לא איחרה לבוא. חשבון הטוויטר של הפארק הפסיק לפעול ליממה בהוראת משרד הפנים בעקבות שני הציוצים. "אנחנו מצטערים על הריטוויטים מהחשבון שלנו אתמול", נכתב בציוץ בשבת.

אבל כוחו של הפארק עוד במותניו, והחשבון חזר לפעול. הפארק הלאומי בדלנדס צייץ שלשום על שינויי אקלים – אך הציוצים נמחקו. דובר הפארקים הלאומיים הבהיר כי מדובר בטעות, לאחר שאדם שאינו מורשה לגשת לחשבון עשה זאת וצייץ את אותם ציוצים. לדבריו, לא נאמר לפארק להסיר את הציוצים, אלא הדבר נעשה מיוזמתו.

המלחמה האינטרנטית לא מתרחשת בחלל ריק, אלא במקביל למהלכים שמוביל הנשיא הנכנס נגד יוזמות סביבתיות. כך, למשל, הצהיר הבית הלבן כי הוא מחויב לבטל את הסכם האקלים, שנחתם בתקופת אובמה. בתגובה הציבו פעילי גרינפיס (Greenpeace) רק אתמול שלט ענק מחוץ לבית הלבן, שנתלה על עגורן ועליו הכיתוב "התנגדו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גלי פיאלקוב

    סחתיין עליהם. טיטוס התחרפן לגמרי מיתוש קטן שזמזם באוזנו. זה יכול להטריף לטראמפ את המח וסגירת החשבון עלולה להקים צעקה ציבורית, ובצדק. הלוואי שימשיכו בכל הכוח. :-)

אירועים קרובים