פייסבוק השיקה עדכון ש-"מאפשר לשלוט טוב יותר על הפרטיות"

החברה עדכנה את אזור "יסודות הפרטיות", כך שהוא בנוי כעת באופן "פונקציונאלי יותר" ● הוא כולל 32 מדריכים ב-44 שפות, כולל בעברית

פייסבוק. אילוסטרציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) הודיעה היום (א') כי עדכנה את אזור "יסודות הפרטיות", על מנת להקל על גולשים למצוא את הכלים שמאפשרים להם שליטה במידע שלהם ברשת החברתית.

מהחברה נמסר כי אזור יסודות הפרטיות "בנוי כעת באופן פונקציונאלי יותר וכולל נושאים מובילים, על סמך השאלות הנפוצות ביותר בקרב משתמשים שנוגעים לפרטיות ולאבטחה. האזור אורגן מחדש על בסיס משוב המשתמשים, כך שכעת קל יותר למשתמש למצוא מידע כיצד להגן על פרטיותו". האזור כולל 32 מדריכים אינטראקטיביים שזמינים ב-44 שפות – כולל בעברית.

יסודות הפרטיות מספק טיפים לאבטחת חשבון הפייסבוק וכאלה שמאפשרים למשתמש להבין מי יכול לראות את הפוסטים שפרסם וכיצד נראה הפרופיל שלו לאחרים. "זאת", נמסר מפייסבוק, "כחלק מהמאמץ הכללי של החברה להבטיח שלמשתמש יש את כל המידע הנחוץ לו כדי לחלוק מה שירצה רק עם האנשים שהוא מעוניין שיוכלו לראות מידע זה".

בנוסף לאזור יסודות הפרטיות, מאפשרת פייסבוק, במספר צעדים, לוודא שרק אנשים שהמשתמש מעוניין שיראו את הדברים שהוא חולק באתר יכולים אמנם לעשות זאת; לבדוק באילו אפליקציות הוא משתמש; את מידת הפרטיות של מידע בסיסי בפרופיל; מי רואה את הפוסטים; וקבלת קוד אבטחה ייחודי בכל פעם שיתחבר לחשבון הפייסבוק שלו ממכשיר חדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים