אפליקציה בהתנדבות

HelpApp מאפשרת לדעת איפה אפשר להתנדב ומקשרת בין מתנדבים פוטנציאליים לגופים שזקוקים לסיוע ● ויש גם קמפיין ב-HeadStart

התנדבות - בעזרת האפליקציה. HelpApp

רבים מאתנו מתנדבים בעמותות ובמסגרות שונות, ויש גם לא מעט שרוצים להתנדב אבל לא יודעים איפה אפשר ומי צריך מתנדבים. HelpApp היא אפליקציה של חברה בשם זה שהושקה היום (א') ומבקשת למצוא לכך מענה.

האפליקציה מתיימרת להציע את הדרך הקלה להתנדבות, על ידי כך שהיא מחברת בין כ-170 גופים לאנשים שמעוניינים להתנדב ולתרום. היא זמינה להורדה בחנויות האפליקציות של גוגל (Google) ואפל (Apple).

HelpApp נולדה כסטארט-אפ הפועל כחל"צ (ר"ת חברה לתועלת הציבור) וכל השותפים בה עושים זאת בהתנדבות מלאה. האפליקציה מופעלת בשלוש לחיצות פשוטות במכשיר הסלולר, שבהן מתבקש המתנדב לציין באיזה תחום הוא מעוניין לסייע – למשל ילדים, קשישים, נוער, חיות, בתי חולים או בעלי מוגבלויות, באיזה אזור או עיר הוא רוצה לעשות זאת והאם הוא מעוניין להתנדב באופן קבוע או חד פעמי. לאחר הסינון מוצג על המסך היצע של עמותות רלוונטיות, מספר המתנדבים החסר ושעות וימי ההתנדבות. האפליקציה גם מספקת מידע כללי, כמו מקומות שאפשר לתרום להם בגדים, רהיטים או צעצועים.

עד היום הצטרפו ל-HelpApp כ-170 ארגונים, עמותות, עיריות, תנועות נוער ואגודות סטודנטים מכל רחבי הארץ. באמצעות האפליקציה ניתן  להתנדב באופן חד פעמי או למצוא התנדבות קבועה.

כמו כן, בשבועיים הקרובים, עד ה-10 בפברואר, מקיימת החברה קמפיין לגיוס כספים ב-Headstart, למען קידום הארגון ובמטרה להעלות את המודעות אליו ולאפליקציה.

התמיכה ב-HeadStart דרושה לחברה לצורך השקעה בתחומים כמו פיתוח טכנולוגי, QA, פיתוח קשרי קהילה, שיווק וקשרי חוץ. היא מדגישה שכל שקל שייתרם ישולש על ידי תורם גדול, שכבר התחייב לכך.

יצוין כי החברה תשיק את האפליקציה בעזרת מובילי דעת קהל וסלבס, שנרתמו לקמפיין מצולם, שיעלה כסרטון ברשתות החברתיות.

שיתוף עם התאחדות הסטודנטים ומועצת הנוער

איתי מתתיהו, יו"ר HelpApp, אמר כי "השקענו אלפי שעות פיתוח על מנת לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר ולפתח מוצר ברמה הגבוהה ביותר".

לדבריו, הארגון כבר גייס יותר מ-3,000 מתנדבים ומתנדבות פעילים, ויצר מאות פרויקטים ושיתופי פעולה חברתיים, בין היתר עם על"ם, גדולים מהחיים, לשובע ואל סם".

"אנחנו מאמינים שדור העתיד הוא זה שיוביל את השינוי במדינת ישראל בשנים הבאות", אמר מתתיהו. "לכן, שמנו את מירב מאמצנו לצרף את התאחדות הסטודנטים הארצית, שמונה כ-350 אלף סטודנטים, ואת מועצת הנוער הארצית, שמונה כ-750 אלף תלמידי י'-י"ב, שפועלים מדי שנה בפרויקט מעורבות חברתית. כמו כן, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם רשויות מקומיות ותנועות נוער, שמאמינות כי באמצעות נתינה והתנדבות אפשר לשפר את השיח החברתי ולקדם נושאים חברתיים".

לדבריו, "ההתנדבות עושה טוב לקהילה, אך גם למתנדב עצמו. היא עוזרת ליצירת מצב רוח טוב, להעלאת ההערכה העצמית, לפיתוח כושר מנהיגות ולתחושת משמעות. אחד מיתרונותיה הוא היכולת לחבר אנשים שונים באמצעות מעשים טובים. למשל, אנחנו מוציאים משלחות הומניטריות לבתי יתומים במדינות עולם שלישי. המטרה שלנו היא שילוב מתנדבים מכל המגזרים בישראל".

"על מנת לקיים את החזון שלנו, אנחנו צריכים שהאפליקציה תחדור לכל בית בישראל", הוסיף מתתיהו. "זה החלק המאתגר – להביא לסדר היום דבר שאינו באג'נדה של רוב האוכלוסייה ולגרום לו להיות חלק מהתרבות היומיומית של אזרחי ישראל. אנחנו פעילים באופן קבוע ברשתות החברתיות ועומדים על יותר מ-10,000 עוקבים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים