מתחרטים על הודעה ששלחתם בווטסאפ? בקרוב תוכלו למחוק אותה

החל מהעדכון הקרוב תאפשר האפליקציה להתחרט על הודעה, למחוק אותה ממכשירו של הנמען או לשנותה - בתנאי שהוא עדיין לא קרא אותה

ווטסאפ. צילום אילוסטרציה: BigStock

ווטסאפ (WhatsApp) תציע בקרוב אפשרויות עריכה חדשות לאפליקציה שלה, בהן האפשרות להתחרט על הודעה, למחוק אותה ממכשירו של הנמען או לשנות אותה – בתנאי שהוא עדיין לא קרא אותה.

התכונה החדשה תיבחן בגרסת בטה בעדכון הבא של ווטסאפ ולאחר מכן תופץ בעדכון מורחב, אם כי המועד המדויק עדיין לא ידוע.

לצד כלי העריכה, ווטסאפ בודקת תכונה חדשה שמקלה על תיאום מפגש של קבוצת חברים. התכונה, הייחודית לאפליקציית המסרים המיידיים, מאפשרת למשתמשים לשלוח את מיקומם תוך כדי תנועה זה לזה ולהיפגש יותר בקלות. שמה של התכונה הוא Live Location Tracking והיא מאפשרת למשתמשים לשתף את קבוצת השיחה שלהם כשהם זזים ממקום למקום למשך זמן מוגבל של דקה, שתי דקות או חמש דקות. היא מבוססת על תכונת המיקום שהוסיפה ווטסאפ – לשיתוף מיקום מדויק בנקודת זמן מסוימת.

קרוב לוודאי שהתכונה תצורף לעדכון הקרוב לכל המשתמשים – במצב בטה, כאמור – אבל סביר להניח שהיא לא תפעל כברירת מחדל, אלא יהיה צורך להפעילה ידנית בהגדרות, מחשש לפגיעה בפרטיות המשתמשים.

ספאם "משקשק"

תכונה חדשה נוספת, שתיבחן בגרסת בטה בעדכון הקרוב של ווטסאפ, היא האפשרות להשיב על הודעות סטטוס. כמו כן, תיבחן אפשרות לדיווח לאפליקציה על ספאם באמצעות ניעור הטלפון.

באחרונה מתמקדת ווטסאפ בהוספת תכונות Live, כך שהאפליקציה תשמש לא רק להודעות טקסט. בין היתר, מדובר בשיחת וידיאו חיה ובעריכת תמונות, בדומה לסנאפצ'ט (SnapChat).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים