למען בעלי החיים: כוכב רשת כלא את עצמו בכלוב – בשידור חי

מישל טרוני נכנס הבוקר (ד') לכלוב בדיזנגוף סנטר ויצא משם בעוד יומיים, במטרה לעורר את המודעות לזכויות בעלי החיים ● הוא מעביר את כל ההתרחשות באמצעות Facebook Live

מישל טרוני בכלוב בדיזנגוף סנטר, הבוקר (ד'). צילום: יח"צ

כוכב הרשת מישל טרוני כלא את עצמו הבוקר (ד') בכלוב בתוך דיזנגוף סנטר בתל אביב למשך יומיים, כדי להעלות את המודעות לזכויות בעלי החיים ולאסוף תרומות לארגונים שעוסקים בכך. הוא מעביר את הכליאה בשידור חי בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלו, באמצעות Facebook Live.

הקמפיין מועבר בשידור חי גם בעמודי הפייסבוק של כוכבי רשת נוספים שיבקרו אותו, ביניהם סמיון גרפמן, דניס צ'רקוב, לירון רביבו וסהר קליזו.

טרוני, מפתח גוף ולשעבר מר ישראל, הוא כוכב רשת בולט, עם קרוב ל-100 אלף לייקים וכ-25 אלף עוקבים. את מכסת החברים בפייסבוק, שעומדת על 5,000, הוא עבר כבר מזמן. זו לא הפעם הראשונה שבה טרוני מתגייס למען בעלי החיים – הוא מביע את דעתו בנושא בעמוד שלו באופן שוטף.

לפני כניסתו לכלוב הוא כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני הולך להיות כלוא בכלוב למשך יומיים. כלב יכול 'לבלות' כך את רוב חייו".

מאחורי הקמפיין עומדת אפליקציית צרכנות נבונה למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi, שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדת אפליקציה במהלך הקמפיין תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים. בחברה מצפים כי ישיגו במהלך היומיים האלה יותר מ-100 אלף הורדות.

לדברי ניר לבני ממשרד הפרסום In Your Face, שיזם את הקמפיין, "השימוש בווידיאו חי מאפשר לייצר התראה שקופצת במאות אלפי מכשירי המובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות במתרחש בשטח. טרוני נבחר להוביל את הקמפיין כיוון שהוא מזוהה כדמות שמובילה ברשת את המאבק למען זכויות בעלי חיים ונחשב לכוכב רשת משפיע, עם תכנים שזוכים לפופולריות רבה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נועם

    מישל חיים שלי אין עליך בעולם תמשיך עם העשייה המטורפת שלך

אירועים קרובים