פייסבוק מתכננת אפליקציה לשידור וידיאו ביתי
האפליקציה, שפייסבוק עובדת עליה זה כמה שנים, תפעל במכשירים כמו Apple TV ו-Chromecast ותספק מגוון של תכני וידיאו ● המטרה: להגדיל את ההכנסות מפרסומות וידיאו, שעולות יותר ממודעות פשוטות
בניסיון להגדיל את הכנסותיה מפרסום, פייסבוק (Facebook) מתכננת אפליקציה לממירים, שתאפשר לשדר וידיאו לטלוויזיה הביתית.
על פי דיווח בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), האפליקציה, שפייסבוק עובדת עליה זה כמה שנים, תפעל במכשירים כמו Apple TV ו-Chromecast של גוגל (Google) ותספק למשתמשים מגוון של תכני וידיאו. עדיין לא ידוע אם ישודרו באמצעותה קליפים מהפידים של המשתמשים, אבל הנטייה בשוק היא להעריך שפייסבוק מצויה במגעים עם חברות מדיה כדי להציע סרטונים שאורכם עד 10 דקות.
הרשת החברתית מעוניינת להגדיל את הכנסותיה מפרסום מעבר להכנסותיה משילוב מודעות בפידים של המשתמשים. מניע נוסף לתכנון האפליקציה הוא העובדה שפרסומות וידיאו מייצרות הכנסות גבוהות יותר ממודעות פרסום פשוטות.
האפליקציה החדשה תציב את פייסבוק בתחרות מול יוטיוב (YouTube) ושירותי הלייב סטרימינג דוגמת נטפליקס (Netflix), כמו גם מול ערוצי הכבלים המסורתיים. יהיה עליה לייצר תמהיל תחרותי אם היא רוצה להישאר במשחק לטווח ארוך.
תגובות
(0)