שליחות קטלנית: מיקרוסופט מחסלת גרסאות ישנות של סקייפ

משתמשי Windows שבמחשביהם מותקנת גרסה 7.16 של סקייפ ולמטה מכך לא יוכלו להשתמש בה יותר, בדיוק כמו משתמשי Mac שאצלם הגרסאות נעות בין 7.0 ל-7.18 ● זה יקרה ב-1 במרץ

צנזורה סינית. סקייפ

מיקרוסופט (Microsoft) ממשיכה במאמצים שלה לגרום למשתמשים לעדכן את היישומים שלהם בסביבת ה-PC. עכשיו היא מקדישה תשומת לב לסקייפ (Skype), יישום שיחות ה-IP והשיחות המיידיות שלה.

משתמשי Windows שבמחשביהם מותקנת גרסה 7.16 של סקייפ ולמטה מכך, לא יוכלו להשתמש בה יותר, בדיוק כמו משתמשי Mac שאצלם הגרסאות של סקייפ נעות בין 7.0 ל-7.18, וזה יקרה ממש בקרוב, ב-1 במרץ.

מיקרוסופט למעשה לא תאפשר למשמשים אלה כלל להיכנס לרשת, ולמעשה היא דורשת ממשתמשים אלו להוריד את הגרסה המעודכנת כדי לחזור להשתמש בסקייפ.

גרסה 7.16 ל-Windows וגרסה 7.18 ל-Mac הושקו בדצמבר 2015. אולי לא כל כך ישן מבחינת תארוך, אבל חסרות הרבה תכונות ויכולות שצירפה מיקרוסופט לגרסאות האחרונות של סקייפ, כולל שיחת וידיאו קבוצתית, שמירת שיחות וידיאו וכן 300 מגה-בייט בענן לצורך שיתוף קבצים.

בנוסף פתחה מיקרוסופט את הפלטפורמה של סקייפ לשימוש נרחב עם בוטים במרץ 2016, ולפי החברה כבר נרשמו למעלה מ-30 אלף מפתחי בוטים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלומי

    אין על אפליקציית Skype Preview UWP - מחכה כבר לגרסה המלאה!!

אירועים קרובים