אפליקציית הווידיאו החדשה של פייסבוק מגיעה ל-Samsung Smart TV

אם ברשותכם טלוויזיה חכמה של ענקית האלקטרוניקה הדרום קוריאנית, תוכלו לעשות בה שימוש כפלטפורמה הראשונה שמאפשרת ליישום הסטרימינג להביא קטעי וידיאו מפייסבוק ישירות אל הטלוויזיה שלכם

טלוויזיה חכמה של סמסונג. צילום: photographerv8/BigStock

האפליקציה החדשה של פייסבוק (Facebook) זמינה כעת בטלוויזיות חכמות מתוצרת סמסונג (Samsung) – מה שהופך את החברה הדרום-קוריאנית למספקת הפלטפורמה הראשונה ליישום העדכני ביותר של הרשת החברתית.

לדברי סמסונג, האפליקציה החדשה של פייסבוק זמינה כעת בטלוויזיות החכמות שלה, כולל בליין 2017 QLED TV האחרון, וכן בדגמי 2015, 2016 ו-2017 האחרים של הטלוויזיות החכמות מתוצרתה.

מוקדם יותר החודש הודיעה פייסבוק כי היא עומדת בפני שחרור של אפליקציית וידיאו שמטרתה חיבור טלוויזיות ונגני מדיה אחרים – כמו Apple TV ו-Amazon Fire TV – אלא שלא חשפה את תאריך ההשקה המתוכנן.

היישום ימליץ על סרטונים נבחרים

היישום עצמו מאפשר למשתמשים להיכנס לחשבונות הפייסבוק שלהם, ולאחר מכן לצפות בסרטונים שחבריהם או שעמודים שהם עוקבים אחריהם שיתפו ברשת החברתית, כמו גם בקטעי וידיאו נבחרים שיומלצו להם על בסיס תחומי העניין שלהם.

לנוחות המשתמשים, יהיה צורך לבצע את האימות מול פייסבוק רק פעם אחת – לאחר התקנת האפליקציה והפעלתה בפעם הראשונה, כך מבטיחה סמסונג.

את הבשורה על כך שענקית המדיה החברתית מתכננת לעשות מספר שינויים באופן שבו תציג ותפיץ את קטעי הווידיאו, משום שהיא מעוניינת שמשתמשיה יעלו וייצרכו יותר סרטונים, בישרה החברה בכנס CODE Media.

סמנכ"ל השותפויות של החברה, דן רוז, הודה בכנס כי המהלך מייצג ניסיון של פייסבוק לספק תחרות טובה יותר ליוטיוב (YouTube) וליריבות שיתוף וידיאו אחרות, וכן למצב את פייסבוק כזירה שבה ירצו יוצרים להעלות ולשתף את עבודתם, כמו גם להוות מקום שבו אותם קטעי וידיאו יוכלו להתגלות בקלות רבה יותר.

אפליקציית הווידיאו זמינה כעת דרך ה-Samsung Smart Hub. פייסבוק עדיין לא מסרה מתי תושק אפליקציית הווידיאו גם ב-Apple TV וב-Amazon Fire TV, אבל בהתחשב בחדשות של סמסונג, יש להניח כי לא ירחק היום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים