סאפ השיקה חבילת פיתוח אפליקציות ארגוניות ל-iOS

החבילה תעניק למפתחים, למעצבים ולעסקים ברחבי העולם את הכלים והסקלביליות כדי לבנות אפליקציות ארגוניות בענן עבור מכשירי iPhone ו-iPad

האם ה-iPhone הבא ייראה כמו המכשיר שמוג בסרטון? צילום אילוסטרציה: BigStock

תערוכת המובייל הגדולה בברצלונה סיפקה לסאפ (SAP) במה להכריז על שיתוף פעולה עם אפל (Apple), שלא הייתה נוכחת כלל בתערוכה. שתי החברות יאפשרו למפתחים לפתח אפליקציות ארגוניות למכשירי המובייל של אפל.

החברה הכריזה על השקת חבילת הפיתוח Cloud Platform SDK עבור iOS. מסאפ נמסר כי החבילה תעניק למפתחים, למעצבים ולעסקים ברחבי העולם את הכלים והסקלביליות כדי לבנות אפליקציות ארגוניות עבור מכשירי iPhone ו-iPad, בהתבסס על פלטפורמת הענן שלה ו-Swift מובנה – שפת הפיתוח של אפל.

ערכת הפיתוח מספקת גם ספרייה של רכיבי UX מוכנים מראש וגישה ליכולות שקיימות במכשירי אפל, כגון Touch ID, שירותי מיקום והתראות – כדי להאיץ את פיתוח האפליקציה ולהגביר את ההפצה והאימוץ שלה.

קהילות המפתחים של שתי החברות מונות יחדיו 15.5 מיליון איש – סאפ עם 2.5 מיליון ואפל עם 13 מיליון מפתחים. החברים בהן יכולים להירשם לאקדמיה של סאפ עבור iOS כדי לקבל את ההכשרה הנדרשת ליצירת אפליקציות Native משלהם.

סאפ בונה אפליקציות iOS בעצמה

יצוין כי סאפ עצמה בונה אפליקציות iOS המותאמות לצרכים העסקיים של מגוון תעשיות, החל מייצור ועד לקמעונות. הראשונה מתוכן, Project Companion עם גרסאות למנהלים ויועצים, פותחה עבור ספקי שירותים מקצועיים, ומתוכננת להשקה ב-30 במרץ. האפליקציה נועדה לשפר שיתופי פעולה בתוך צוותי פרויקטים שעובדים עם iPhone ו-iPad.

האפליקציות פועלות באמצעות פלטפורמת הענן של סאפ בתוך פתרון הענן S/4HANA Professional Services, כשהן מנצלות נתונים בזמן אמת. הן מיועדות עבור יועצים, מנהלי פרויקטים ומשתמשים אחרים שנמצאים בדרך כלל בתנועה.

"סאפ מספקת תוכנה ארגונית בזמן אמת עבור מכשירי iOS ומשנה תהליכי ליבה של חברות בכל גודל באמצעות אפליקציות Native ייעודיות ל-iPhone ול-iPad", אמר ברנד לוקהרט, חבר מועצת המנהלים של סאפ ומנהל הפיתוח והחדשנות הגלובלי שלה. "לקוחות, שותפים והחברה עצמה יכולים כעת לפתח במהירות אפליקציות לאספקת נתונים על בסיס היכולות של הפתרונות שלנו".

סוזן פרסקוט, סגנית נשיא לשיווק מוצרים באפל, ציינה כי "יש בשותפות הזו שילוב בין החדשנות והאבטחה של iOS למיקומה של סאפ בעולם התוכנה הארגונית. אנחנו כבר רואים את ההשפעה שמייצר השילוב הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים