מנהל 4 יו רכשה את הפעילות של דרונט במיליוני שקלים

הנרכשת מציעה שירותי פיתוח וניהול פרויקטים כגון אתרי תוכן, חנויות ואתרים מסחריים ● הרכישה תאפשר שילוב פתרונות של הרוכשת בתחומי הסליקה וחשבוניות דיגיטליות באתרי מסחר, כולל אינטגרציה לתוכנת Business One של סאפ

רכישה בהיקף של מיליוני שקלים. מנהל 4 יו

מנהל 4 יו הודיעה כי רכשה את הפעילות של דרונט טכנולוגיות, שעוסקת בבניית אתרי תוכן וסחר. הרכישה בוצעה בתום הליך שבו התמודדו מספר חברות. היקף העסקה המדויק לא נמסר, אולם מדובר במיליוני שקלים, ששולמו במזומן.

דרונט הוקמה ב-1999 ומספקת שירותים טכנולוגיים ושיווקיים בסביבת האינטרנט ללקוחות עסקיים. היא מציעה שירותי פיתוח וניהול פרויקטים כגון אתרי תוכן, חנויות ואתרים מסחריים, לרבות קידום אתרים. פתרונותיה מותאמים לדרישות הלקוח.

מנהל 4 יו היא שותף עסקי ברמת Gold Partner של סאפ (SAP) ובעלת ניסיון של 18 שנים במתן פתרונות כוללים לעסקים ב-Business One, תוכנת ה-ERP של סאפ, ובשירותי הענן שלה.

מטרת הרכישה היא הרחבת סל השירותים שמנהל 4 יו מציעה ללקוחותיה, תוך שיפור והרחבת מערך השירות והתמיכה, חיזוק הגמישות הטכנולוגית. כמו כן, הרכישה תאפשר שילוב פתרונות של הרוכשת בתחומי הסליקה וחשבוניות דיגיטליות באתרי מסחר, כולל אינטגרציה ל-Business One, לרבות ניהול מחסנים (WMS) וניהול חיובים וגבייה.

עובדי דרונט יצטרפו למנהל 4 יו, שמונה כעת 75 עובדים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון

    נראה שסוף סוף החברה הזאת הולכת לכיוון חיובי.... אחד שנפגע ממנהלי העבר של החברה...

אירועים קרובים