פורים 2017: אלה התחפושות הפופולריות ביותר לפי גוגל

חד קרן, סמי הכבאי, וונדר וומן והרבה אינדיאנים - זה מה שנראה השנה במהלך החג, לפחות לפי ענקית החיפוש ● וגם: אילו תחפושות יצאו מהרשימה?

מה עם הליצן הקטן הנחמד? הוא כבר לא רוקד עם כל אחד? צילום אילוסטרציה: BigStock

השנה נראה בפורים הרבה אינדיאנים ואינדיאניות, לפחות לפי החיפושים שלנו בגוגל (Google). התחפושות של הילידים האמריקנים הגיעו למקום הראשון ברשימה שפרסמה ענקית החיפוש לקראת החג.

אחרי האינדיאנים והאינדיאניות נמצא ברשימה החד קרן, במקום השלישי מואנה, והארלי קווין וסמי הכבאי במקומות הרביעי והחמישי, בהתאמה.

עוד בעשירייה הראשונה, לפי סדר הפופולריות: טווס, ברבור שחור, פיראטית, שלד והודית. באטמן הנצחי במקום ה-11 ו-וונדר וומן נכנסה למקום ה-12.

מדובר בשינוי ניכר לעומת חמש התחפושות הפופולריות ביותר ב-2016, שהיו, בסדר יורד: שי חי, אינדיאנית, אלזה, חד קרן ומיניון.

השינויים העיקריים בין רשימות התחפושות המבוקשות ביותר הן כניסתן של מואנה, הנסיכה החדשה של דיסני, ושל הארלי קווין, כוכבת קומיקס שזוכה לעדנה מחודשת בזכות הסרט יחידת המתאבדים, שיצא בקיץ האחרון. וונדר וומן התברגה לרשימה לא מעט בזכות העניין שייצרה גל גדות, הכוכבת הישראלית שנכנסה למגפיה האדומות. הבדל מהותי נוסף הוא הירידה בעניין בתחפושת אלזה, שכיכבה ברשימה של 2016 ונעדרה לחלוטין מהרשימה השנה. גם מקומם של כוכבי הריאליטי נפקד מהרשימה, אחרי שבשנה שעברה כיכב שי חי במקום הראשון.

גוגל מעצבת את הרשימות באמצעות בדיקת שאילתות שמתקבלות לקראת פורים. כמו כן, קיימים כמה כלים נוספים שנותנים תובנות על חיפוש התחפושות. בגוגל מדגישים שאי אפשר להשתמש בכלים אלה כדי לזהות משתמשים אינדיבידואליים, מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמה פעמים נשאלה שאילתה מסוימת לאורך זמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים