מיקרוסופט שחררה את הגרסה החדשה של Visual Studio

לפי החברה, מדובר בגרסה הפרודוקטיבית ביותר של המוצר מאז ומתמיד, והיא אמורה לסייע בפיתוח של כל אפליקציה לכל פלטפורמה ואינה מיועדת ליישומי Windows בלבד

גרסה חדשה. Visual Studio

Visual Studio 2017, הגרסה החדשה של סביבת הפיתוח המוכללת של מיקרוסופט (Microsoft), הושקה אתמול (ד') באופן רשמי – בהתאם להודעות החברה. ההשקה מגיעה שנה בדיוק לאחר ששוחררה גרסת הבטה הראשונה שלה ובהתאם ללוח הזמנים שנקבע.

לפי מיקרוסופט, מדובר בגרסה הפרודוקטיבית ביותר של Visual Studio מאז ומתמיד, והיא אמורה לסייע בפיתוח של כל אפליקציה לכל פלטפורמה ואינה מיועדת ליישומי Windows בלבד.

אחד התחומים בו מציעה הגרסה שיפור על פני זו שיצאה ב-2015 הוא מהירות העבודה. הגרסה החדשה אמורה להתחיל לפעול עד פי שלושה מהר יותר ולקצר באופן משמעותי את זמן הטעינה של פתרונות מוכנים. אפילו הביצועים של המהדורות השונות אמורים להיות מהירים יותר, במיוחד במקרה של פרויקטים שנכתבים בשפת ++C.

נוחות עבודה נוספת באה לידי ביטוי שכעת ניתן להתייחס אל התוצר כאל קובץ בפני עצמו, כך שאם רוצים לטפל בו אין צורך לטעון את כל הפרויקט או את הפתרון שאליו הוא מתייחס. כמו כן, אפשר לטפל בו רק בשפת הפיתוח שרוצים – החל מ-#C ועד Ruby. הגרסה החדשה כוללת גם תמיכה בתכונות מתקדמות של שפות רבות ובניתוח סגנונות וקוד.

כן כללה מיקרוסופט בחבילה כמה כלי עזר שימושיים, כמו אפשרות לבדוק יחידות עבודה בזמן אמת ישירות לאחר עריכה מבלי לצאת מעורך הקוד, כך שהתיקונים של שגיאות יכולים להתבצע באופן מיידי כדי לבחון את התוצאה שוב. כמו כן, מערך ההתקנה של Visual Studio עבר שיפור, כשההתקנה הקטנה ביותר של הערכה היא בגודל של כעשירית מהגרסה הקודמת, וההתקנה נמשכת דקות ספורות בלבד.

במקביל, שחררה מיקרוסופט את Visual Studio for Mac Preview 4, לפרויקטים שמבוססים על דוט.נט. הגרסה החדשה מציעה ושיפורים בכלים שמיועדים ליצירת אפליקציות מובייל, עדכונים עבור מנויי Visual Studio Enterprise ו-Dev Essentials, כולל שירותי פריסה נמשכים ואינטגרציה רציפה, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים