חדש ב-Messenger של פייסבוק: שיתוף Live Location בן שעה

תכונה חדשה שהתווספה השבוע ליישום להעברת הודעות מיידיות של הרשת החברתית, תאפשר לחברים לשלוח עדכוני מיקום במפה בזמן שהם נמצאים בתנועה, מה שיקל לאתר אותם ולכוון אותם לקראת מפגשים

ה-Messenger של פייסבוק

פייסבוק (Facebook) מעוניינת שה-Messenger שלה יהפוך לכלי עזר לכינוס מפגשים חברתי באופן לא מקוון, ולא ישמש רק כאפליקציית צ'אט מקוונת.

הרשת החברתית הדומיננטית מוסיפה תכונה חדשה של 'מיקום חי' (Live Location), המאפשרת לכם לשתף במשך שעה – בתוך רצף הודעות פרטיות ישירות או בקבוצת הודעות – את מיקומכם, בזמן אמת על המפה. לאחר מכן יכולים הנמענים לראות הערכה של משך הזמן שיידרש לכם להגיע אליהם ברכב ממקום הימצאם.

"ה-Live Location מועיל במיוחד כאשר מנסים לתאם עם חברים, לספר לאנשים כמה אתה קרוב כאשר אתה בדרך שלך לפגישה, או אפילו לשיתוף את מיקומכם עם השותפים שלכם לחיים, כאשר אתם בדרך הביתה בלילה", כתבה מנהלת המוצר, סלינה וואנג.

ממוקמים בתנועה

האפליקציה כבר אפשרה לכם גם קודם לכן לשלוח את המיקום הנוכחי שלכם לחבר, אך התכונה החדשה מתרחבת על ידי עדכון המיקום שלכם על המפה בזמן שאתם בתנועה. כשתרצו להפעיל אותה תישאר התכונה פעילה, כאמור, למשך שעה גם במצב לא מקוון.

בעקבות התוספת הזו יוכל ה-Messenger לקרוא תיגר על אפליקציות מיקום כמו Foursquare Swarm ועל אפליקציית Down To Lunch או אפליקציות מפגש אחרות כדוגמתה.

בכדי להשתמש ב-Live Location עליכם קודם כל לעדכן את ה-Messenger לגרסה האחרונה שלו. אחר כך בתוך הודעה – הקישו על הלחצן 'מיקום' או מצאו אותו בתפריט More ← במפה הקישו על גבי הסרגל הכחול כדי להתחיל לשתף את המיקום החי שלכם ← הנמענים יראו את המיקום הנוכחי המדויק שלכם במפה למשך 60 דקות, ואתם תקבלו זמן הגעה משוער בכדי שתוכלו להגיע אליהם ← שעון בפינה של המפה יימנה את הדקות עד שזמן השיתוף של המיקום שלכם יפוג, ובנוסף תוכלו בכל עת ללחוץ על "הפסק שיתוף".

התכונה זמינה כבר מאתמול (ב') לכל משתמשי Messenger ב-iOS ואנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים