עובדי ironSource יקבלו סופי שבוע ארוכים כמה פעמים בשנה

לדברי מנכ"ל החברה, תומר בן זאב, החלטה היא תוצאה של היכולת לעבוד גם מהבית ● הוא מביע תקווה שחברות ההיי-טק האחרות יאמצו את המהלך

פחות כמה ימים במשרד. ironSource

הקטר של החופש: ב-ironSource לא מחכים לממשלה, שמבטיחה כבר זמן רב לעובדים במדינה כמה סופי שבוע ארוכים בשנה, והחליטו לתת ל-600 עובדיה מספר פעמים בשנה שבהן הם ירחיבו את חופשת סוף השבוע גם ליום א'. בחברה אומרים כי מטרת המהלך היא ליצור איזון בין הבית לעבודה, וכי הוא תוצאה של היכולת לעבוד גם מהבית, שלא הייתה קיימת בעבר.

במכתב שהפיץ לעובדים מנכ״ל החברה, תומר בר זאב, הוא כתב כי "שיטות העבודה שאנחנו רגילים אליהן עוצבו בתקופה בה העבודה יכולה הייתה להיעשות רק מהמשרד. יש צורך להתאים אותן למציאות של ימינו. לכן, החלטנו לסגור את כל הפעילות במשרד הישראלי למספר ימי ראשון לאורך השנה. זאת, כדי לאפשר לעובדים לאזן יותר בין שעות העבודה לפנאי".

הוא ציין כי "תחילה חשבנו לתת את ימי א' הנוספים כימי חופש רגילים, לבחירת העובד, אבל בהמשך להבנה שדפוס העבודה שלנו השתנה ושאנחנו זמינים לעבוד בכל מקום ובכל זמן, המהלך יהיה משמעותי יותר אם כל העובדים יצאו לחופש באותו יום".

"יכולים היינו לחכות שהממשלה תנקוט ביוזמה, אבל אנחנו לא יודעים מתי ואם בכלל יתרחש השינוי", כתב בן זאב. "אני לא מאמין שאנחנו צריכים לחכות למישהו אחר כדי לקבל את ההחלטה הנכונה עבורנו. לכן, אנחנו מקדמים את היוזמה, בתקווה להוביל שינוי ולהוות דוגמה לתעשיית ההיי-טק כולה. אם חברות נוספות יאמצו את המודל, נוכל לדחוף את התעשייה כולה קדימה ואולי הדבר גם יניע את הממשלה לפעול לחקיקה בנושא".

לדבריו, "אני מאמין שמספר השעות שאנחנו מבלים במשרד לא משקף בהכרח את רמת היעילות, היצירתיות או ההספק שלנו. אם נאפשר לעובדים להתנתק מעט יותר מהעבודה, מעבר לתועלת האישית, אנחנו צופים עלייה בתפוקות המקצועיות שלנו".

"המהלך יחזק את החיבור בין העובד לחברה"

דנה פרימו-גרשון, סמנכ"לית משאבי האנוש של ironSource, אמרה כי "היוזמה הזו היא חלק מתמהיל הרווחה שגיבשנו עבור העובדים. השנה חווינו בחברה בייבי בום והחלטנו להעניק לאבות הטריים חופשה של שבועיים לאחר הלידה כדי להיות עם המשפחה בבית, וגם לאחר מכן הם זוכים ליום מקוצר בשבוע. אנחנו מאמינים שהעובדים הם הנכס הכי גדול שלנו ושהשקעה בהם תהפוך את ironSource לחברה מוצלחת וחסונה יותר".

"מהלכים כמו כמה סופי שבוע ארוכים בשנה דורשים מהחברה להקצות משאבים, אבל אני מאמינה שהם יוכיחו את עצמם בטווח הארוך", ציינה פרימו-גרשון. "אנחנו מקווים שהיוזמות ימחישו לעובדים שהארגון מכיר בצרכים שלהם מחוץ לעבודה, כמו משפחה, חברים ופנאי. זה מייצר אימפקט חיובי מבחינת המוטיבציה ותחושת השייכות של העובד, ומחזק את החיבור בינו לבין החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים