למרות עלייה במספר המשתמשים: טוויטר רשמה ירידה בהכנסות
מספר המשתמשים היומי ברשת החברתית עלה ב-14%, אך ההכנסות הרבעוניות קטנו ב-8% ● החברה מחפשת את הנוסחה איך לתרגם את הגידול בגולשים ליותר כסף
טוויטר (Twitter) סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם מגמה מעורבת – ירידה בהכנסות, אך גם בהפסד הנקי שלה. נקודת אור נוספת נרשמה במספר המשתמשים: הנתון היומי עלה ב-14% והחודשי – ב-6%, ל-328 מיליון איש.
עם זאת, עליות אלה עדיין לא תורגמו לגידול בהכנסות וטוויטר עדיין לא מצאה את הנוסחה איך לעשות זאת. ההכנסות שלה ירדו ברבעון ב-7.78% ל-548.28 מיליון דולר, אולם ההוצאות קטנו בשיעור גדול יותר – 9.96% – ל-588.53 מיליון.
הפער בין הירידה הגדולה יחסית בהוצאות הכלליות לעומת ההכנסות השפיע לטובה על הרווחיות התפעולית והנקייה: ההפסד התפעולי צנח ב-31.86% ל-40.28 מיליון דולר (השפיעה על כך גם ירידה של 19.12% בהוצאות התפעוליות, ל-368.19 מיליון) וזה הנקי – ב-22.79% ל-61.56 מיליון.
עוד עולה מהנתונים כי בשלושת החודשים המדווחים גדלו ההוצאות הגולמיות של החברה ב-11% ל-220.34 מיליון דולר, הרווח הגולמי קטן ב-17.22% ל-327.91 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 59.8%.
ג'ק דורסי, מנכ"ל טוויטר, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "מספר המשתמשים היומי שלנו הולך וגדל, זה הרבעון הרביעי ברציפות. בסוף הרבעון היה לנו 328 מיליון משתמשים, שמשקפים עלייה חודשית ממוצעת של 6% ועלייה יומית ממוצעת של 14%. נכון שיש לנו עדיין בעיות בסעיף ההכנסות, אבל אני מאמין שביצוע התוכנית העסקית של החברה והגידול במספר המשתמשים יבואו לידי ביטוי חיובי בגידול בהן".
תגובות
(0)