גוגל הוסיפה תווית חדשה ואישית לתכנים של המשתמש עצמו

התווית למעשה תציג תכנים רלוונטיים של המשתמש, בהקשר מלא לחיפוש אותו מבצעים, ובאופן בלעדי לעיניו בלבד

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google) הוסיפה תווית חדשה לתוצאות החיפוש המתקבלות בעת שמשתמשים במנוע החיפוש שלה.

התווית נקראת "אישי" והיא מציגה תכנים רלוונטיים של המשתמש עצמו, בהקשר מלא לחיפוש אותו מבצעים, ובאופן בלעדי לעיני המשתמש עצמו – כשהמשתמש נקבע למעשה על פי הכינוי והסיסמה בה השתמשו כדי להיכנס לחשבון גוגל במחשב המסוים בו מבצעים את הבדיקה.

התווית החדשה, שמוסתרת בדפדפן השולחני תחת התווית "עוד" תציג בעת חיפוש תמונות אישיות, הודעות דואר אלקטרוני, תאריכים מלוח השנה ואף חיפושים ישנים יותר שקשורים לנושא החיפוש בפועל.

למעשה מדובר בעוד אפשרות למיון תוצאות מעבר לכלליות, בדומה למיון לפי חדשות, תמונות וכדומה.

התכונה החדשה הזו בחיפוש של גוגל זמינה כרגע רק בעת ביצוע חיפוש באמצעות דפדפן שולחני, כשלא משנה בדיוק באיזה דפדפן משתמשים, כל עוד המשתמש כבר נכנס לחשבון הגוגל שלו במחשב בו הוא מבצע את החיפוש.

באפליקציית החיפוש של גוגל לאנדרואיד עדיין אין ביטוי לאפשרות החדשה, אך כנראה שזו רק שאלה של זמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים