אדובי משיקה סורק מסמכים חינמי חדש לניידים

מלבד הסריקה, מאפשרת האפליקציה החדשה יכולות למידת מכונה הכוללות זיהוי תווים אופטי ועוד

סריקה - לא רק מסורק פיזי. אדובי

אדובי (Adobe) נכנסת לעולם הסריקה הניידת עם אפליקציית iOS ואנדרואיד (Android) חדשה, שמכוונת לספק למשתמשים תמונות סרוקות באיכות גבוהה. שמה הוא Adobe Scan והיא פועלת באופן דומה לאפליקציות רבות אחרות שכבר זמינות בתחום.

כל שעל המשתמשים לעשות הוא לכוון את מצלמת הטלפון החכם שלהם על המסמך, על מסך המצגת או על הטקסט שהם רוצים ללכוד, והיישום יחתוך באופן אוטומטי את התמונה וייצר ממנה מסמך.

השוני הניכר בין Scan לאפליקציות האחרות, כמו Lens של מיקרוסופט (Microsoft), הוא שהיא משתלבת עם ה-Adobe Document Cloud ומבצעת באופן אוטומטי זיהוי תווים אופטי במסמכי PDF שהיא מייצרת. המשתמשים יכולים לאחר מכן להעתיק ולהדביק טקסט ממסמכים אלה לקבצים אחרים.

אבל מעניינת יותר היא העובדה שהרבה עבודה הושקעה בבניית למידת מכונה ל-Scan, כך הסביר אקהיל צ'ו, מנהל מוצר בכיר ב-Document Cloud. לדבריו, היישום משתמש במגוון אלגוריתמים גנטיים של למידה ועיבוד תמונה בכדי לסייע בהתמודדות עם הבעיות הרבות המתעוררות בסריקה ניידת, כגון ניסיון להבדיל מסמך מרקע צבעוני דומה ולבחון אילו אזורים במסמך מחייבים זיהוי תווים אופטי. "המטרה שלנו הייתה ליצור מסמך דיגיטלי טוב כמו שניתן לקבל מסורק שטוח, או טוב כמו מסמך אמיתי", הבהיר צ'ו.

אדובי מסתמכת על המומחיות שלה במסמכים ועל יכולות למידת המכונה כדי להציע סריקה איכותית בתחום רב ההיצע הזה. האפליקציה שלה חינמית, אך דורשת יצירת חשבון Document Cloud, שכן הקבצים הסרוקים מאוחסנים על ידי היישום בענן באופן אוטומטי. מאידך, ניתן לשמור אותם לשירותים אחרים. Scan יכול לסרוק תמונות ללא חיבור רשת, אבל כל יתר העבודה מטופלת בענן של אדובי. כלומר, זיהוי טקסט דורש שליחת תמונות של המסמך דרך האינטרנט – נתון המצביע על כך שהאפליקציה לא יכולה להוות אופציה מושכת במיוחד לטיפול בתוכן רגיש.

אדובי מתכננת להשחיז את האפליקציה שלה לאורך הזמן, כולל עוד עבודה על למידת המכונה, כחלק מפורטפוליו ה-Document Cloud שאותו היא מציעה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שאול

    מערכת זיהו שפה אינה פועלת בעברית , וזאת לאחר התקנת התכנה. כ"כ צריך לרכוש מיומנות בסריקת המסמכים. זה סוכץג של חלופה לאפליקציה CS לסריקת מסמכים

אירועים קרובים