מיקרוסופט השיקה שירות שייקצר את הגדרת והתקנת המחשבים לאפס זמן

השירות, אותו מכנה הענקית Windows AutoPilot, מקצר כמעט עד אפס את זמן התקנה שנדרש עבור מחשבים אלו, והוא מייתר הרבה מהפעולות שהיו צריכים אנשי ה-IT לבצע כדי להכינו לשימוש

האם מיקרוסופט תעמוד במילתה ולא תספק יותר עדכוני אבטחה ל-Windows 7? צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה שירות חדש אשר אמור להקל מאוד על מנהלני IT בכל מה שקשור להגדרת מחשבים חדשים עם Windows 10 לעבודה במסגרת הארגון, עם כל הכללים וכל החוקים.

השירות, אותו מכנה מיקרוסופט Windows AutoPilot מקצר כמעט עד אפס את זמן התקנה שנדרש עבור מחשבים אלו, והוא מייתר הרבה מהפעולות שהיו צריכים אנשי ה-IT לבצע כדי להכינו לשימוש.

השירות כבר זמין למעשה לטובת כל מי שכבר ביצע את "עדכון היוצרים" (Creators Update), והוא יהיה זמין בהמשך השנה גם לארגונים שמשתמשים במכשירי ה-Surface של החברה.

חברות שיצטרפו לשירות, אם הם יעמדו בתנאים שלו, יקבלו ברכישות של מחשבים חדשים קבצי זיהוי של המחשבים החדשים שאותם יוכלו הארגונים להעלות לשירות ה-AutoPilot כדי ליצור את פרופיל ההתקנות וההגדרות הנדרש של החברה, ולחתום אותו.

ברגע שהמחשב מגיע אל החברה בפועל, פשוט מפעילים אותו, נכנסים עם הסיסמה של ה-Active Directory של Azur, ואחרי דקות ספורות בלבד המחשב מוכן לעבודה לחלוטין, לפי כל המגבלות והנהלים שנקבעו עבורו.

עם זאת השירות אינו מיועד לכל חברה וחברה. מי שיוכל לבחור את השירות החדש חייב להיות בעל רישיון מסוג Azure AD Premium P1/P2 וכן בעל שירות MDM, כמו לדוגמה, אם נשארים בסביבת מיקרוסופט לחלוטין, Microsoft Intune.

שימשו ב-AutoPilot כדי לשדרג רשיונות של מחשבים מ-Windows 10 Pro ל-Windows 10 Enterprise דורש גם רישיון מסוג Windows 10 Enterprise E3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים