עצמאית בשטח: ערכת ה-VR הבאה של סמסונג כבר לא תזדקק לעזרתכם

החיבור בין הערכה לטלפון יבוצע באמצעות כבל USB, והיא לא תשתמש במשאבים של מכשירכם כדי לבצע את החישובים - אלא תשתמש במשאבים שלה עצמה

לבד לבד בלי אף אחד. אילוסטרציה: SomeMeans/BigStock

ערכת המציאות הווירטואלית (VR) הבאה של סמסונג (Samsung) כבר תהיה עצמאית משהו. החיבור בין הערכה לטלפון יבוצע באמצעות כבל USB. יכולות העיבוד הווירטואליות כבר יהיו כלולות בתוך ערכת ה-VR עצמה, והיא לא תשתמש במשאבים של הטלפון/טאבלט כדי לבצע את החישובים, אלא תשתמש במשאבים שלה עצמה.

הערכה החדשה תוצע בכמה דגמים כפי שנחשף בידי חברה בשם Visual Camp אשר ייצרה עבור הערכה החדשה את הטכנולוגיה שמאפשרת לבצע מעקב אחרי עיני המשתמש. היא חשפה אותה בכנס MWC שנערך בסין. החשיפה הזו מגלה, כאמור, את העובדה שמדובר הפעם ביותר מדגם אחד של ערכת VR, וכן השם שלה שיהיה ExynosVR. לפחות שם זמני.

השימוש ב-Exynos אינו מקרי, כך מתברר. הערכות החדשות מבוססות על מערכת על שבב Exynos 8890. מדובר במערכת על שבב ששימשה את סמסונג כדי לספק את כוח העבודה עבור טלפוני הדור הקודם שלה, Galaxy S7 ו-S7 Edge.

לפי הפרטים שנחשפו, הערכה אמורה לתמוך גם במעקב אחר תנועת הידיים, זיהוי קולי וכן להציע טכנולוגיות שיודעות לפענח הבעות פנים. התצוגה תהיה באיכות של עד 4K, כשההבדל בין הדגמים יהיה ככל הנראה בעוצמה של השבב הגרפי.

בדגם ה-VR II מדובר במעבד Mali-T860 עם 12 ליבות, ואילו בדרגם VR III כבר מדובר בשבב חזק יותר: G-71 עם 20 ליבות גרפיות.

המועד להכרזה על ערכות ה-VR החדשות אינו ידוע עדיין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים