חברת ההימורים אונליין 888 מפטרת עשרות עובדים

החברה הישראלית הודיעה כי היא מבצעת תהליך "התייעלות" בכמה מהאתרים שלה בעולם, בעקבות העלאות מסים והחמרת הדרישות הרגולטוריות

עשרות מעובדי CA בישראל הולכים הביתה. אילוסטרציה: BigStock

888, שעוסקת בתחום ההימורים אונליין, מפטרת בימים אלה עובדים, בתהליך שאמור להסתיים בסוף החודש. החברה הודיעה כי תהליך ה-"התייעלות" מתבצע בעקבות העלאת מיסים והחמרת דרישות רגולטוריות במקומות שונים בעולם. על פי ההערכות, מדובר בעשרות בני אדם.

יצוין כי 888 היא אחת מחברות ההימורים אונליין הגדולות בעולם. החברה נוסדה ב-1997 על ידי שני צמדי אחים – אבי ואהרון שקד ושי ורון בן יצחק. היא מוחזקת על ידי 888holdings PLC הסינגפורית – חברה ציבורית שנסחרת בלונדון. במשרדי רנדום לוג'יק, שמספקת לה שירותים בישראל, פועלות חטיבות המחקר והפיתוח הטכנולוגי, השיווק, הפיתוח העסקי והמטה של החברה. כמו כן, יש לה סניפים בגיברלטר, אנטיגואה, רומניה ובניו-ג'רזי שבארצות הברית.

מ-888 נמסר כי היא "יזמה באחרונה תהליך התייעלות שכולל, בין השאר, הקטנת מצבת כוח האדם במספר אתרים בעולם. ההחלטה נבעה מהצורך להתמודד עם העלאת מיסי הימורים במספר שווקים בהם פועלת החברה וכן עם החמרת דרישות רגולטוריות, בהן היא נדרשת לעמוד כחלק מתנאי הרישיון שלה. החברה מקפידה לנתח את מצב השווקים הרגולטוריים המהווים יעד להתרחבותה העסקית, וכחלק מהאסטרטגיה שלה בחרה לבצע תהליכי מיקוד והתייעלות".

עוד נכתב בהודעה כי "התהליך נמצא בעיצומו ועתיד להסתיים במהלך חודש יולי, ובמסגרתו פועלת החברה לסיוע ותמיכה בעוזבים באמצעים שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים