LG הכריזה על מכשיר חדש המיועד לשוק הביניים ואף למטה מכך

ה-LG Q6 יושק בפועל בשלוש תצורות שהבדל ביניהן הוא זיכרון בלבד ● המכשיר מגיע עם סוללה בגודל של 3,000mAh, ומערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.1.1 היישר מהקופסה

ה-G6 של LG. צילום: יח"צ

LG הודיעה רשמית על השקת מכשיר חדש נוסף, LG Q6, המיועד לשוק הביניים ואף למטה מכך.

עם זאת החברה שילבה במכשיר החדש – שיוצע בשלוש גרסאות – את טכנולוגיית המסך החדשה שלה שהציגה לראשונה עם השקת ה-LG G6: מסך בגודל 5.5 אינץ' ביחס היבט של 18:9 שמציע רזולוציה של 2,160×1,080 שמגיע בתצורת FullVision שבאה לידי ביטוי בשוליים קמורים משהו ובחלק קדמי שנתפס כמעט לחלוטין בידי המסך, אפילו בלי כפתור בית פיזי.

LG Q6 מיוצר מגוף אלומיניום אחוד והוא מבוסס על המעבד Snapdragon 435 אותו מייעדת קוואלקום (Qualcomm) לשוק הכניסה בדרך כלל. המצלמה האחורית היחידה של המכשיר מצוידת בחיישן 13 מגה-פיקסלים, ואילו המצלמה הקדמית מצוידת בחיישן בגודל של 5 מגה-פיקסלים עם זווית צילום רחבה.

המכשיר מגיע עם סוללה בגודל של 3,000mAh ומערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.1.1 היישר מהקופסה.

כאמור המכשיר יושק בפועל בשלוש תצורות שהבדל ביניהן הוא זיכרון בלבד. LG Q6 יגיע עם 3 מגה-בייט זיכרון עבודה ו-32 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון. הדגם "המשופר", שייקרא +LG Q6 יגיע עם 4 מגה-בייט זיכרון עבודה ו-64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, ובסופו של דבר יש גם מכשיר "פשוט" יותר – LG Q6a, שיגיע רק עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-16 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון.

LG עוד לא סיפקה תאריכי השקה וכן לא מחירים עבור המכשירים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים