גוגל משיקה את Hire – אפליקציה חדשה לגיוס עובדים

הפלטפורמה החדשה מיועדת לשכלול וייעול של תהליכי גיוס עובדים ופועלת במשולב עם G Suite שכוללים את שירותי הדוא"ל והיומן

לסייע למצוא את העבודה הנכונה. אילוסטרציה: Jakub Jirsak/BigStock

גוגל (Google) מציגה אפליקציה חדשה העונה לשם Hire, ושמיועדת לסייע לארגונים קטנים ובינוניים לזהות מועמדים מוכשרים, לבנות איתם יחסים איתנים ולנהל את תהליך ראיונות העבודה והגיוס באופן יעיל יותר, כך טוענת הענקית.

האפליקציה החדשה משתלבת ביישומי G Suite הקיימים של החברה – ה-Gmail וה-Google Calendar, ה-Drive או Hangouts – על מנת לתמוך בתהליכי גיוס העובדים.

מוקדם יותר השנה, השיקה גוגל את יוזמת Google for Jobs ואת תכונת חיפוש העבודה שלה שהוסיפה למנוע החיפוש, בכדי לסייע למחפשי משרות למצוא את העבודה המתאימה להם. עכשיו היא משיקה גם את הכלי חדש הזה, במטרה לעזור לעסקים לנהל את המועמדים שלהם.

לא מחפשת מודעות דרושים

החלטתה של גוגל לספק כלים לעסקים לניהול גיוס עובדים תביא אולי גם לכך שהיא תפרסם את מודעות הדרושים שלהם אחר כך ישירות לווידג'ט החדש לחיפוש עבודה במנוע החיפוש.

עם זאת, וכפי שציינה החברה כאשר השיקה את חיפוש העבודה מבוסס הבינה המלאכותית שלה, אין לגוגל שום עניין לעשות זאת מכיוון שהיא מתכננת שיתוף פעולה עם לוחות עבודה מקוונים גדולים.

בהודעתה לתקשורת, מסרה גוגל כי "על פי מחקר שביצעה Bersin עבור דלויט (Deloitte), נדרשים בממוצע 52 יום כדי לאייש משרה פתוחה, ותהליך הערכה ומיון של כל מועמד המגיע לריאיון עבודה מוערך ב-4,000 דולר. כל אלה מצטברים לסכומים גבוהים מאוד.

כעת ניתן להיעזר ב-Hire – אפליקציה שתוכננה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים לגייס עובדים מתאימים ביתר קלות".

בינתיים – רק בצפון ארצות הברית

גוגל תגבה את מחיר השירות בנפרד מחבילת שירותי הענן שלה, ותקבע את הסכום לתשלום בהתאמה לגודל הארגון. החברה ציינה כי בינתיים השירות זמין רק לעסקים וארגונים שמשתמשים ב-G Suite, אשר בסיסם בארצות הברית ומעסיקים פחות מ-1,000 עובדים.

לעת עתה לא הובהר האם ומתי יגיע היישום גם אל מחוץ לצפון ארצות הברית ויתאים גם לחברות גדולות יותר, אך יש להניח כי זה רק עניין של זמן.

"Hire ו-G Suite נועדו לעבוד יחד היטב, כך שחברי צוות הגיוס יוכלו להתמקד בעדיפויות העליונות שלהם במקום לבזבז זמן בהעתקה והדבקה על פני הכלים", כתבה בריט ג'ונסון, מנהלת מוצר גוגל, בהודעה לתקשורת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים