דיווחים: פייסבוק מפתחת מסך מיוחד לביצוע שיחות מיידיות מבוססות וידיאו

את המכשיר החדש הזה, שאמור להיות אחד הניסיונות הראשונים של פייסבוק להיכנס באמת לעולם החומרה, מפתחת מעבדת המוצרים Building 8 של הענקית עצמה

פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק (Facebook), לפי הדיווחים, מפתחת מסך מיוחד לביצוע שיחות מיידיות מבוססות וידיאו שירכבו על פלטפורמת השיחות המיידיות הנוכחית של החברה.

את המכשיר החדש הזה, שאמור להיות אחד הניסיונות הראשונים של פייסבוק להיכנס באמת לעולם החומרה, מפתחת מעבדת המוצרים Building 8 של פייסבוק עצמה והוא אמור להציע מסך בגודל זהה לזה של מחשבים ניידים שאמור להקנות למשתמשים בשיחת הווידיאו הרגשה שהם חולקים את אותו מקום.

הדיווח הזה מגיע במקביל להערכות שטוענות שפייסבוק כבר עסוקה מזה זמן מה בפיתוח מתקדם של רמקול חכם משלה, שיתבסס על יישום עוזרת חכמה שהחברה מפתחת, ויעניק שירותים ואפשרויות שימוש שדומות מאוד לאלו שמוצעות עם מערכת ה-Home של גוגל (Google) ו-Echo של אמזון (Amazon).

ההתקן החדש אמור לכלול מעבר למסך הגדול יחסית עם מצלמה עם עדשה רחבה שייתכן שאפילו תהפוך בסופו של דבר למצלמת 360 מעלות, שתאפשר העברת שידורים חיים לתזרים החדשות הפרטי של כל משתמש, וכן מיקרופון ורמקולים מובנים – כמובן מאליו בהתקן מסוג זה. המסך אמור להיות בגודל שני בין 13 ל-15 אינץ'.

כאמור ההתקן אמור להשתלב באופן שוטף בפלטפורמת ה-Messenger הנוכחית של פייסבוק, אך מעבר לכך לא ידוע מתי הוא אמור להגיע לשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים