פייסבוק מוסיפה אפשרות לתמונות 360 מעלות ישירות מהאפליקציה

החברה הביעה כבר בעבר את העניין שלה בטכנולוגיה החדשנית, אבל החידוש הוא שכעת הרשת החברתית מוסיפה תמיכה בתמונות 360 מעלות ישירות מאפליקציית Facebook עצמה

פנורמה נרחבת גם בתמונת הקאבר. פייסבוק. צילום: BigStock

משתמשי פייסבוק (Facebook) יכולים מעכשיו לצלם תמונות 360 מעלות (360 Photos) ישירות דרך היישום שלהם, ולהוסיף אותן כתמונות קאבר (Cover Photos) לפרופילים שלהם. זהו העדכון הראשון אי-פעם לתבנית תמיכה בעבור תמונות הקאבר שפייסבוק מכניסה לשירותיה.

הצילום שמאפשר פנורמה נרחבת יכול לספק למשתמשים אפשרות לתעד מקומות והתרחשויות נרחבים – למשל פסטיבל שבו הם נוכחים או נוף מרשים במיוחד שנשקף אליהם כשעמדו על פסגת הר או מגדל משרדים גבוה. בכלל, החידוש יכניס עוד קצת חיים לרשת החברתית וירענן אותה עוד.

בהודעה לתקשורת כתבה פייסבוק כי 70 מיליון תמונות של 360 מעלות הועלו לרשת החברתית מאז שהתכונה הוצגה ביוני 2016. תמונות שנוצרו באמצעות התכונה החדשה יכולות להיות משותפות על ציר הזמן של המשתמשים -באלבומים עם תמונות אחרות של 360 מעלות או כתמונות רגילות – ובקבוצות.

היכולות של ה-360 Photos דרך אפליקציית פייסבוק החלו להתגלגל אתמול (ד') ויגיעו בעדכונים החדשים של היישום החל מהיום, גם ל-iOS וגם לאנדרואיד.

החברה סיפק את ההוראות הבאות למשתמשים עם גישה לתכונה החדשה:
– פתח את אפליקציית פייסבוק ולחץ על האפשרות 360 Photo מהחלק העליון של עדכון החדשות שבו אתה מעדכן את הסטטוס שלך.
– לחץ על הכפתור הכחול ועקוב אחרי הנתיב מתחילתו ועד סופו עד שצילמת פנורמה מלאה.
– בחר את נקודת התצוגה המועדפת עליך כהתחלה ושתף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים