על פסגת האוורסט של Eben Mobile נמצא הטלפון היקר ביותר בעולם

שנה אחרי שהשיקה את ה-M3, משיקה הפעם החברה את M4 על שם הפסגה הגבוהה ביותר של ההר הגבוה על פני כדור הארץ ● בהתאם לשאיפות הללו, מדובר במכשיר שמחירו הגבוה ביותר יכול להגיע לכמעט 4,000 דולר

בקצה הפסגה - יש הפתעה. צילום: Daniel Prudek/BigStock

Eben Mobile, יצרנית טלפונים סינית שמתרכזת בייצור מכשירי יוקרה, הכריזה על הדור החדש של מכשירי ה-8848 שלה שקיבלו את שמם מהר האוורסט – זהו הגובה הרשמי של ההר, במטרים.

שנה אחרי שהשיקה את ה-M3, משיקה הפעם החברה את M4 על שם הפסגה הגבוהה ביותר של ההר הגבוה על פני כדור הארץ. בהתאם לשאיפות הללו מדובר במכשיר שמחירו הגבוה ביותר יכול להגיע לכמעט 4,000 דולרים.

כמו קודמו ניחן M4 בעיצוב ייחודי מאוד ובולט לעין, כולל כפתור בית בצורת מחומש וכולל כפתור הפעלה שבולט כמו פסגה קטנה מצד המכשיר. אבל הוא בולט במיוחד בזכות העיצוב שלו שמבוסס על עור ובגלל המבנה של המצלמה מאחור: עדשה קרובה לקצה השמאלי, מבזק קרוב לקצה הימני ובאמצע מספר חוגות מתחת ללוגו של הסדרה.

עם זאת לא מדובר במכשיר שיכול להתחרות עם מכשירי הצמרת הנוכחיים מבחינת ביצועים. המסך הוא בגודל 5.15 אינץ' ברזולוציית FHD, שזה אולי עוד סביר למכשירים של ימינו, אבל המעבד הוא בסך הכל Snapdragon 820 שכבר אפשר להגדירו כמיושן משהו. עם זאת המכשיר מגיע עם 6 ג'יגה-ביט זיכרון הפעלה ועם 128 או 256 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.0 והסוללה היא בנפח של 3,290mAh.

עוד תחום בו הטלפון אינו מתחבר למגמות הנוכחיות בשוק הוא השימוש במצלמה יחידה מאחור, אבל היא מציעה חיישן יחסית גדול של 21 מגה-פיקסלים. המצלמה הקדמית מצוידת בחיישן בגודל של 13 מגה-פיקסלים.

המחיר הבסיסי של המכשיר הוא כ-1,960 דולרים וזה עבור עיצוב בחומרים שעשויים מעור ומטיטניום. החלפת הטיטניום בזהב ובסיבי פחם תקפיץ את המחיר לכ-2,415 דולרים. שילוב של אבני אודם בעור, עם 256 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה יביא את המחיר ל-2,550 דולר לערך, והחלפת העור הרגיל בעור של קרוקודיל תקפיץ את המחיר ליותר מ-3,900 דולרים. אפשר אפילו לבקש לייצר התאמות אישיות שיכולות להביא את המחיר, כאמור, עם אל מעבר לסף של 4,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים