לאחר 12 שנה – יוטיוב מחליף לוגו
את השינוי המשמעותי עשה אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי בעולם לצד שורה של שינויים רשמיים ועדכונים, אחרי חודשים של ניסויים
יוטיוב (YouTube) ביצע מתיחת פנים ויזואלית. אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי בעולם החליף את הלוגו שלו אחרי 12 שנה, לצד שורה של שינויים רשמיים ועדכונים אחרי חודשים של ניסויים.
הרשת החברתית מבית גוגל (Google) ידועה בשינויים הרבים שעברה מאז עלתה לאוויר ב-2005. ואולם, השינוי הויזואלי ניכר – הלוגו האייקוני הפך להיות מינמלי ונקי יותר, וכפתור ה-"פליי" מקבל נוכחות גדולה ומרשימה יותר לצד שם החברה.
יוטיוב פירטה על השינויים בפוסט בבלוג הרשמי שלה. שינוי אחד נוגע לעיצוב: הצבע הלבן מקבל יותר בולטות, והשליטה באפליקציה עברה כמה שינויים. בנוסף לכך, באפליקציה התווספו חלונות של ספריית סרטונים וחלונות משתמש.
שינוי נוסף מאפשר לגולשים לנווט בתוך הסרטונים ביתר קלות. מעתה ניתן להעביר 10 שניות קדימה או אחורה על ידי לחיצה כפולה על המסך. כמו כן ניתן לשנות את מהירות הצפייה באפליקציה – פסט פורוורד או סלו מושן – בהינף אצבע.
תגובות
(0)