החברות הכי טובות: Alexa ו-Cortana בדרך לשיתוף פעולה

אמזון ומיקרוסופט פועלות יחדיו כדי לאפשר לשתי העוזרות להתחיל "לדבר" זו עם זו, כשהמטרה היא לאפשר למשתמשים גישה ליכולות של העוזרות - כל אחד דרך זו שהוא מעדיף להשתמש בה

BFF מעכשיו ולנצח: Alexa ו-Cortana

אמזון (Amazon) ומיקרוסופט (Microsoft) הודיעו על שיתוף פעולה חדש, במסגרתו ישתפו העוזרות החכמות של החברות פעולה אחת עם השנייה, Alexa מכאן ו-Cortana של זו.

שתי החברות פעולות כעת יחדיו כדי לאפשר לשתי העוזרות להתחיל "לדבר" זו עם זו מאוחר יותר במהלך השנה, והמטרה היא לאפשר למשתמשים גישה ליכולות של העוזרות, כל אחד דרך זו שהוא מעדיף להשתמש בה.

במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו משתמשי התקני ה-Echo של אמזון לומר ל-Alexa לפתוח את Cortana, ואילו משתמשי Windows 10 יוכלו לבקש מ-Cortana לפתוח את Alexa לשימוש דרך המחשב שלהם. המשתמשים יוכלו לספק פקודות, כולל קוליות, לעוזרת השנייה גם מבלי שיהיה ברשותם התקן של החברה.

שתי החברות רוצות להציע למשתמשים את הנקודות החזקות שמציעה העוזרת של השותפה החדשה. Alexa עדיפה על Cortana בשליטה בבית חכם, בהשמעת מוזיקה ובהזמנת מוצרים מאמזון, כמובן. Cortana טובה יותר בחיפוש מידע כלליים, טיפול בדואר אלקטרוני וקביעת תזכורות כולל תזמונן ללוח השנה.

Alexa גם מובילה בגדול בכל מה שקשור לפקודות קוליות שניתן לבצע דרכה לגבי אפליקציות צד שלישי. ערכה דומה לכתיבת יכולות עבור Cortana, שוחררה רק באפריל השנה.

במיקרוסופט כבר חושבים אפילו מעט רחוק יותר. בבלוג של החברה פורסם כי לאחר שהגישה ל-Alexa תוטמע בפועל במכשירי Windows 10, היא מתכננת לשלב את היכולת החדשה גם ביישומי Cortana עבור iOS ואנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים