LG הכריזה על ה-V30 – טלפון שלישי בסדרת מוצרי ה-V

המכשיר שונה באופן מהותי מקודמו, ה-V20 ● הדבר שבולט לעין יותר מכל, הוא ההחלטה של החברה לוותר על המסך המשני, מה שהופך אותו דומה הרבה יותר ל-G6, אך עם כמה היבטים שונים

ה-V30 של LG. צילום: יח"צ

במסגרת תערוכת IFA 2017, הכריזה היום (ה') LG על V30, הטלפון השלישי בסדרה שהושקה לפני שנתיים. וכמו שה-G6 שונה מה-G5 באופן מהותי, כך גם ה-V30 מול קודמו ה-V20.

הדבר שבולט לעין יותר מכל, הוא ההחלטה של החברה לוותר על המסך המשני. המכשיר נראה כעת דומה הרבה יותר ל-G6, אך עם כמה היבטים שונים.

V30 מגיע עם מסך בגודל 6 אינץ' ברזולוציית 2,880×1,440 פיקסלים מה שמרמז שכמו מכשירי עילית, יחס ההיבט של המסך הוא 18:9. אבל זה לא רק הגודל של מהסך. זו גם הפעם הראשונה בה LG משתמשת, לפחות בקו מוצרי ה-V שלה בפאנל P-OLED במקום IPS כדי לספק תצוגה ייחודית ככל האפשר. צדדי המסך קמורים לצדדים, והוא מבוסס על טכנולוגיית ה-FullVision של LG, אך יש שוליים דקים והמסך אינו גולש לחלוטין צדדים.

הגב של המכשיר עבר ליטוש וגם ופה בזכוכית הגנה Gorilla Glass 5, וגם השוליים הגב קמורים. בחלק העליון נמצאת המצלמה הכפולה שאינה בולטת מהגוף של המכשיר, ומימין לה מבזק דו גווני. המצלמות מציעות חיישן ראשי בגודל של 16 מגה-פיקסלים עם מייצב תמונה אופטי, חיישן משני בגודל 13 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה ומצלמה קדמית צנועה בגודל של 5 מגה-פיקסל. מתחת למצלמות, מאחור, נמצא גם חיישן טביעות האצבע של ה-LG V30.

בהיבט הטכני מבוסס המכשיר על המערכת על שבב Snapdragon 835 כמו מכשירי העילית האחרים כיום, וזאת לצד זיכרון עבודה של 4 ג'יגה-בייט ונפח אחסון פנימי של 64 או 128 ג'יגה-בייט שניתן להרחבה עם כרטיס microSD ב-2 טרה-בייט נוספים לכל היותר.

השיפור במערכת שייך לשבב Hi-Fi Quad DAC שמהווה שיפור משמעותי, לפחות מבחינת יכולות עבודה, לעומת שבב האודיו באיכות הגבוהה ששולב במכשירים הקודמים בסדרה. השבב הוא של ESS Technology והוא אמור, לפי החברה לסנן רעשים, לאפשר שימוש במסנני קול בהתאם להגדרת המשתמש, וכן שיפור באיכות הקול.

מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 7.1.2 שמעליו ממשק מותאם של LG שמציע גם התאמה למסך הקמור ולפינות העגולות שלו. יש גם אוזניות של B&O Play, תוצאה של שיתוף פעולה בין שתי החברות.

המכשיר יושק בארץ במהלך אוקטובר ולמרות שהמחיר טרם נקבע, כבר ידוע שהוא ישווק בצבעי כסף, כחול, סגול וכמובן שחור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים