הרצל אמר: טלפון – תהיה בשקט! עכשיו תרעיש חזק!

לפעמים המצב הכה-מלחיץ בו אנחנו תוהים אם קיבלנו שיחה או הודעה בסמאטרפון שלנו ובטעות לא שמענו ופספסנו משהו חשוב לו המתנו כל כך - יכול פחות או יותר להרוג אותנו ● Volume Scheduler תדאג להתאים את עוצמת הצלצולים למקום בו אתם נמצאים

Volume Scheduler

עם יד על הלב, כמה מכם מוכנים לאבד שיחות? כלומר, אלא אם אתם בסיטואציה שלא מאפשרת לכם לענות לטלפון, כמה מכם מסוגלים לשמוע את הטלפון שלהם מצלצל או משמיע צליל כלשהו של הודעה ויכולים להימנע מלשלוח אליו יד כדי לבדוק מי זה?

אלה שכן שמסוגלים להימנע מכך, מהתגובה הכמעט-אינסטינקטיבית הזו, הם יחידי סגולה. הרי רובנו, אם היד שלכם עדיין בסביבות הלב, אפילו בודקים אם יש הודעה או משהו אחר אם עובר זמן מה ולא שומעים אף צפצוף.

לפעמים זה גם מוצדק. למשל אם אתם מחכים לתשובה מאוד חשובה להצעת מחיר ששלחתם. אם אתם מחכים לטלפון שיאמר לכם אם התקבלתם לעבודה חדשה. אם אתם מחכים להודעה האם זכיתם במכרז. כן, לא חסר סיבות עסקיות להושטת יד מיידית לטלפון עם כל רעש שהוא עושה.

הבעיה היא שלפעמים זה יכול להיות קצת לא נעים: באמצע הצגה בתאטרון במיוחד אחרי שאחד השחקנים הראשיים עולה על הבמה לפני ההצגה ומבקש להשתיק את הטלפונים, או באמצע פגישה רבת משתתפים בעבודה, ואני בטוח שאתם יכולים למצוא עוד כמה תרחישים אחרים בקלות.

להתכונן מראש למצבים השונים בחיים שלנו

אז מה עושים? איך מוצאים את פתרון הקסם שמאפשר להיות עם אבל בלי? אפשר להשתמש למשל ב-Volume Scheduler – אפליקציה שמאפשרת להגדיר ערכות צלצולים לשימוש לפי קטגוריות שונות, וכפי שאפשר ללמוד מהשם שלה, היא מיועדת בעצם להכין את ערכות הצלצול הללו מראש, להפעלה בשעות שונות כדי שאפשר יהיה להתכונן מראש למצבים השונים בחיים שלנו, ולעובדה שאנחנו כה מחוברים לטלפונים החכמים שלנו.

אז למה בדיוק התכוון המשורר? לדוגמה, בואו נניח ששבוע העבודה שלכם מחולק לשניים. בימים ראשון עד שלישי אתם במקום שקט במיוחד בו צלצול טלפון חזק מדי יכול להתקבל לא יפה – במיוחד אם מדובר בשיר האחרון של סטטיק ובן אל. מצד שני, בימים רביעי עד חמישי אתם צריכים להסתובב בשטח, במקומות רועשים למדי בהם אם עוצמת הקול של הצלצול של המכשיר לא תהיה גבוהה מספיק – בכלל לא תשמעו אותו, וגם עדיף שהוא גם ירטוט בעוצמה הכי חזקה שאפשר.

האפליקציה הזו מאפשרת לכם לקבוע עבור כל אחד מהמצבים הללו עוצמת צלצול, סוג צלצול ואת הטון שישמש להודעות השונות. ויותר מכך, תוכלו לקבוע מראש באיזו שעה ובאילו ימים קטגוריה זו תהיה הפעילה, ואפילו באיזה תאריך היא תחדל להתקיים, ויש אפילו כמה הגנות שימנעו מהפעלת קטגוריה בלי אישור שלכם, ועוד.

והאמת שזה כל כך פשוט לשימוש. אמנם בגרסה החינמית חלק מהגדרות הצלצול לא זמינות, אבל זה ממש לא מפריע, כי מעבר לכך כל השאר עובד פחות או יותר בדיוק כפי שיוצרי האפליקציה מתיימרים.

שליטה דקדקנית ומפורטת מאוד בעוצמות הקול

בדף הראשי של האפליקציה אפשר לקבוע בקלות, בכל עת שהיא, אלו קטגוריות יהיו פעילות כך שבאופן זמני אפשר בעצם גם לבטל את האפליקציה ופשוט להשתמש באופן כוללני בהגדרות הרגילות של הטלפון.

אפשר גם להכין קטגוריה עצמית בקלות על ידי לחיצה על סמן הפלוס בחלק התחתון של המסך ואז פשוט לעבור בין שלוש התיבות העיקריות שמסבירות את עצמן באופן ברור ביותר, וללחוץ על כל אחת ממעט האפשרויות ולשנות בהתאם. בסיום אפילו אפשר לבחור צלמית ויזואלית שמתאימה בדיוק למצב בו אתם רוצים לשנות את הצלצולים של המכשיר – מישהו אמר טיסה?

כך תגלו מהר מאוד שהאפליקציה גם מספקת לכם משהו שבדרך כלל לא מוצאים בטלפונים של היום, וזה שליטה דקדקנית ומפורטת מאוד בעוצמות הקול שקשורות לצלצול והתראות, התייחסות מלאה לכל שלל הצלצולים וההתראות.

ובכל מקרה, תמיד אפשר בקלות לחזור לכל קטגוריה ולערוך אותה ממש בקלות, בדיוק כמו שיוצרים אותה – ובסופו של דבר, גם אפשר פשוט להשתיק אותה עם מתג אחד קטן ופשוט שמוצג ליד השם, בכותרת של האפליקציה.

להורדה לאנדרואיד, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים